Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Tycker det är för j*ligt att om man ska ha en kopia på hästpass till en travare kostar det 1750kr!!!! :mad: Det är dyrare än göra...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Eliza
·
F
Hoppning Ena hästen måste bli starkare i bakbenen, han släpper dem lätt och bara paddlar vilket gör att vi har svårt att få riktigt bra avstamp...
Svar
9
· Visningar
1 281
Senast: Arsozah
·
Tävling Hjälp :eek: Hörde att dom ska sänka d-ponny gränsen till 16 år :eek: Men jag som har musse på foder (d-ponny) :crazy: Vi tänkte köpa...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Nyrelski
·
Dressyr Som rubriken antyder så blir min häst gärna låg i formen (i galopp) och blir även lite "framtung" det beror endast (tror jag) pga att...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Jessica
·
Körning om vad hemsidan till.... hm, ja nu har jag glömt bort vad dom kallde sej. En organisation där man kan bli medlem, den heter nått med...
Svar
2
· Visningar
839
F
Körning ... önskas på bra körböcker (- inte såna me noter i :) ) ska utöka mitt bibliotek - me riktiga böcker :angel: . Oj va de lät...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: fia n
·
N
Hoppning Min 8 åriga arab har inte hoppat särskilt mycket i sitt liv. Har honom på foder. Nu vill jag börja med hoppning, vet ungefär hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: _Mia___
·
G
Trav Snart kommer storstjärnorna att beträda banorna igen...längtar något. (hmm) Det ända roliga hittills har varit General Du Lupin som har...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: Montéryttare
·
Körning Ja hur förvarar ni era vagnar. Är dom inlåsta, låser ni dom överhuvudtaget, står dom endats under tak eller kanske ute med eller utan...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
S
Islandshäst Kan övergångar trav/tölt-tölt/trav göra någon nytta på passtaktiga hästar? Hur förbereder ni hästarna för tölt?
Svar
15
· Visningar
1 893
Senast: Freyr
·
M
Trav Idag kvalar äntligen mitt ston som jag haft problem med korsförlamning på...Hoppas nu att det går bra och att hon inte får nån ny...
Svar
10
· Visningar
1 004
Dressyr Varför lyfter en del hästar upp svansen när de blir ridna (dressyr)?? Piskar hästen med svansen (under ridning) när den är irriterad... 2
Svar
31
· Visningar
4 007
Senast: |>Takida<|
·
Islandshäst Jag har funderat på en sak nu sen jag läste tråden om att falla ner i trav... Det handlar om en unghäst och det blev mycket prat om... 2
Svar
25
· Visningar
3 250
Senast: Michis
·
C
Tävling ...kan man delta i det med arab och partbreed arab? Kan tänka mig att det är utom tävlan men jag vill bara ha ett omdömme om hästarna...
Svar
3
· Visningar
2 135
E
Western Är ett av alla märken som finns inom bla westernutrustning. Någon på forumet som vet något om detta märke kvalite etc. Har ni något...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: sarma
·
Körning Har precis fått hem min släde idag :bump: och redan provåkt den. Walle tyckte nog att den var lite läskig men gick på snällt. Tror han...
Svar
17
· Visningar
1 785
X
Övr. Grenar Hade under några år ett underbart fullblod vid namn Tapir xx, tyvärr avlivad, släktforskade lite och hittade en hel hög med hästar i...
Svar
10
· Visningar
1 446
Senast: _xx_
·
Tävling ... Får jag vara medlem i? Jag vill bara tävla klubbisar..
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Ava22
·
B
Hoppning var kan man söka på importerade hästars prestation?
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Elisha
·
F
Tävling Någon som vet hur jag kan få reda på för vilken klubb en viss ryttare rider för, alltså vart denne löst sin tävlingslicens? Flundran
Svar
10
· Visningar
984
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna