Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Försöker länka en bild från Hööks sida, men det går inte. Bettet jag funderar på är ett Postkandar, får man tävla hoppning på stor häst...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: bollen__
·
F
Körning Tänkte att vi kunde samla körrelaterade saker som vi suktar efter i denna tråden :idea: Jag vill ha en sån här (släden)... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 737
Senast: Fjunet
·
Körning Jag är relativt ny på detta området, men vill börja köra mitt hbl/fbl. Eventuellt tävla också! Han älskar att bli tömkörd så jag tror...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Ireland
·
Trav :( Alltså -jag blir så less. Snön ligger djup, hästarna har haft sin absolut längsta vila nånsin. Ja som läget ser ut nu så lär...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Girasol
·
Hoppning vilken sida ska den sitta på`? 2 3
Svar
40
· Visningar
2 803
Senast: Fridan
·
S
Islandshäst Är det någon här som tänkt åka till Landsmót i år? Det pågår under tiden 26/6-2/7. Jag funderar allvarligt på att åka :D...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: SannaBoo
·
G
Islandshäst Hej! Är det någon som har bilder från Öl- och vägtölten på Fors 5/2? 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 580
Senast: yew98fq
·
B
Trav Jag skulle vilja ha tips och idéer på hur jag kan fortsätta/förändra träningen för min häst, på väg mot kval. Det är en 8-årig...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Zandrah
·
R
Western Tycker att det är lite dött härinne, det verkar vara endast sadeldiskussionerna det är lite liv i.... Så nu startar jag en tråd och hör... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 304
Senast: Gamblers two blue
·
Trav Och varför har de gjort just det? Mitt sto har jag kört en lååång runda på vägarna häromkring i skritt i tryckvagnen. Det gör jag för... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 900
Senast: Salandge
·
Hoppning Halloj allihopa! Det är såhär att jag har ett 11 årigt halvblod :love: som jag precis har satt igång från vintervilan (inget tillgång...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Joyze
·
H
Dressyr Slutan som rids halvt igenom, det måste väl vara diagonalsluta??? På stallbacken står det bara sluta, men vad jag vet så brukar man...
Svar
9
· Visningar
1 328
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Hej! Mitt problem är att jag har så himmla svårt att sitta ner i traven. Så jag tänkte så här, jag måste träna mer på min balans! Så...
Svar
16
· Visningar
1 384
Senast: Fragile
·
K
Distans Jag tycker att det blir dyrt med licenserna för oss distansare. Redan när vi går upp i en klass ska vi ha dyrare licens. Om man tävlar...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: Kassiopeja
·
Y
Islandshäst Hej Jag undrar hur jag vet om min häst är rakriktad? Någon som har ngt bra svar?
Svar
13
· Visningar
2 459
Senast: Freyja_bus
·
S
Dressyr Hur tänker du och vilka hjälper ger du i vilka ögonblick när du rider en hörnpassering?? Vart lägger du vikten? 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 744
Senast: Lord Owen
·
H
Körning Avsikten med den här typen av körning är att hålla liv i gamle seder och bruk för körning med häst och vagn.Man använder gamla vagnar...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: -Millan-
·
L
Trav Nån som känner någon som har gått/går där lr som själv har gått den utbildningen?? Menar då med inriktning på trav. Är själv rätt...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Nominous
·
F
  • Låst
Trav Vad säger ni? http://www.aftonbladet.se/vss/spel/story/0,2789,789049,00.html 2
Svar
24
· Visningar
1 963
Senast: ameo
·
S
Trav Med russhingsten:banana: På bilden var det absolut första gången,nu har vi kommit så långt att vi travar en liten runda... 2
Svar
31
· Visningar
2 167
Senast: stally
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna