Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ni som är hemma på det här. Finns det semiquarterbom, normal quarterbom och full quarterbom? eller är normal och full quarterbom samma sak?
Svar
10
· Visningar
6 600
Senast: BeastieBabe
·
I
  • Låst
Trav Hej igen! Jag undrade bara vad det är för några licens man måste lösa för att få tävla i monté, ska man gå en travkurs? isf hur kommer...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: ameo
·
Fälttävlan Spinner vidare på tråden om sadlar, ni med en hopp och en dressyrsadel vilken sadel rider ni mest med när ni rider i veckorna och varför?
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: castle_bar
·
S
Dressyr En häst som tävlas i distans går för det mesta inte en enda sekund i en form som vi dressyrtanter anser som en riktig form. Utan de går... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 163
Senast: Lord Owen
·
W
Distans Hej på er! Jag har nu i höst köpt två arabflickor. En fyra åring, Wanilj, samt hennes 16 åriga mamma, Wieta. Som gammel hoppryttare hade...
Svar
6
· Visningar
1 688
Senast: Piruetta
·
M
Hoppning Lägg in tävlingsfilmer på er och era hästar.:banana:
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Panikie
·
F
Dressyr har ett mål att kvalla in till fjordhäst SM 2008!:angel:måste då ha ridir tre ritter med minst 55%.skulle villja veta vad hästen måste...
Svar
2
· Visningar
1 866
Senast: keramin
·
Dressyr Okej, vet ej om detta är rätt forum... Jag har en 18-åring valack som idag inte rids varje dag (Min syrra tar hand om honom och har 4...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Simply me
·
R
Trav Har en fråga angående någon licens .. som man får ta om man är typ 16-18 skulle jag tippa på ? Och med den licensen kan man få rida...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Rigolette
·
L
Trav Nån som vet hur långt det är från Eskilstuna till Axvalla travbana?
Svar
5
· Visningar
967
S
Tävling hur många gör det? varför?
Svar
10
· Visningar
1 513
Senast: Murray
·
M
Dressyr Hej! Jag har nyligen blivit medryttare på en stor häst, trots att jag är så liten som jag är, jag är bara 152 cm, 13 år... Lite lite, i... 2
Svar
20
· Visningar
2 341
Senast: Mira_love
·
J
Western hejsan! Jag är lite ny med det här med western. Och jag har två frågor jag hoppas att ni skulle kunna svara på... 1, Visst måste man...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: sasucatu
·
O
Dressyr En av mina kompisar påstår att hennes tränare säger åt henne att berömma hästen när de rider förvänd galopp och den byter, trots att det... 2
Svar
28
· Visningar
2 405
Senast: My Beauty
·
M
Trav Jag har är en tjej som nyss funnit kärleken till travet, eller det var faktiskt två år sedan. Men nu har jag fått min b-licens och har...
Svar
9
· Visningar
4 322
Senast: happyjoy
·
Trav Jag har ju min avelsmärr som är 1´68 och dräktig med Ride The Night supersnäll att hålla på med, se har jga hennes syster efter His...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Sonic76
·
Distans Nu när fågelinfluensan har nått Sverige och de ber folk hålla sina hundar och katter inomhus i de avstängda zonerna, så kan jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: Camilla_H
·
Körning Någon som kan hjälpa mej? Tänkte få lite hjälp då jag inte vet ens författar namn, Har varit både i bokhandeln:smirk: ingen hjälp och på...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: TinyWiny
·
Islandshäst Min nya häst är väldigt pigg o känslig för skänkelhjälper, men samtidigt väldigt hård i mun (antagligen pga felridning, fel...
Svar
5
· Visningar
2 461
Senast: diny
·
Körning Nu är min rockard äntligen färdig. Jag lämnade iväg den för ombyggnad för ca 2 o en halv månad sen. Här kommer bilder på den före o... 2
Svar
24
· Visningar
1 851
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna