Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Jag brukar löslongera min häst, jag bygger då en volt inne på ridbanan med hjälp av hinder stöd o tråd runt det så det bildar...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Athina
·
Körning hej! Nu har jag äntligen fixat lite film på pållen framför vagn när han drar, vet ju inte om lokselen sitter som den ska, allt annat... 2
Svar
37
· Visningar
2 580
Senast: Geisli
·
W
Dressyr Ja, ni förstår kanske vad jag menar... Hur rider man på bästa sätt en häst som "knäpper av" i nacken och går bakom hand? Hästen i...
Svar
17
· Visningar
1 618
Senast: AirPrins
·
S
Islandshäst Vilka gymnasium finns det som har islandshäst inriktning? Jag känner till Dille och Wången, men vilka finns det mer?
Svar
14
· Visningar
1 402
Senast: Svalan
·
Z
Dressyr vad har det blivit förändringar i programmet jag ska tävla om mindre än 2v. Panik.
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Gilette
·
S
Western på de "vanliga" ridskolorna? Hittade en länk till det här på Stallmagasinets hemsida... 2
Svar
30
· Visningar
2 183
Senast: Camilla_H
·
Trav Hjälp, ringde Dalavagnen, de ska ha 1250kr för ett sulkyfäste!!1 Har någon tips:idea: på om man kan ha något annat på bakluckan??typ...
Svar
4
· Visningar
2 402
Senast: bazz
·
Dressyr OK, jag är inte insatt i debatten om åldesgränser direkt, mer än att jag läst i Ridsport.. Men jag spånar fritt och luddigt: Om det...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: EB_
·
B
Tävling Hej !! Är det någon som har några indikationer på vilka förändringar inom reglerna på Breeders 2006 som kommer att ske? Hörde att man...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: md5krist
·
S
Hoppning Vad har ni för efarenheter av hopphästar ifrån Polen? Och vad har ni för åsikter om Polen som hästland?
Svar
6
· Visningar
1 341
Senast: Nyrelski
·
Körning Det blev en mycket lyckad dag med massor av hästprat släd & Kälktur. Massor av utebyte av ideer och mycket trevligt att träffa nya... 2
Svar
26
· Visningar
1 854
Senast: _L_
·
G
Fälttävlan Det verkar kul med fälttävlan men jag tycker det är läbbit att hindrena inte går att riva.Det är så många som rider omkull.. :crazy: 2
Svar
33
· Visningar
3 262
Senast: Tasse
·
K
Dressyr För ett par veckor sen var en hästtandläkare ute till vårt stall och undersökte min ponnys mun och tänder. Jag har själv märkt att något...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: _K_89
·
C
Körning har en ponny som är ca 120 cm i mkh , hur långa skaklar behöver den. hur mäter man vilken skskel längs som passar?
Svar
2
· Visningar
817
Senast: CAtiTzi
·
Y
Dressyr Hej! Tänkte att det kunde vara kul att höra vad ni andra säger om detta! Kanske oxå få lite tips. Min häst är kontrollerad i... 2
Svar
26
· Visningar
2 163
Senast: Yoshi
·
G
Distans När jag var på distanskurs helgen 17-19 Feb med människor som tävlar och tränar internationellt så spärrade de upp ögonen ordentligt när...
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: Gizoba
·
F
Western --- rider ni western-jeppar utan hjälm? Finns det någon vits med det, annat än att man inte ser så dj-la dum ut? (För jag tycker ju inte... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
11 043
Senast: LillMumlan
·
Dressyr Min häst har en ganska dålig skritt. När hon är exalterad är övertrampet ungefär en dryg hovbredd och när hon bara är som vanligt...
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: Cut3Leo
·
S
Fälttävlan Jag undrar om fälttävlanshästar ska ha någon viss kroppsbyggnad. Jag har en unghäst -01 som jag har börjat träna lite hoppning med nu...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: draken
·
W
Western Är det någon som har några tips på hur man tränar en spin?? Jag har lärt min gamla travare slide stop, och alla grunder med western, men...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: real_cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna