Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Vad har ni för erfarenhet (utan att nämna namn) av olika tränare inom Western? Jag trodde själv, när jag började innom grenen för ca 6... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 181
Senast: Lela
·
P
Hoppning Hej ! Jag har inget grönt kort. Har tänkt att ta det snart. Men jag undrar hur det är om det finns några sorts hopp och dressyr...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: buuh
·
T
Dressyr Hej är det någon som har en skiss på ridvägarna i I:1? Kram Marie
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Murray
·
M
Trav 'Hej! är det någon som vet vars man kan köpa travhackamore som man får tävla med
Svar
5
· Visningar
1 677
Senast: ghost
·
S
Western men jag kanske bara är petig? Länkar till den här tråden, då jag tycker att den tar upp ett ganska intressant ämne, nämligen regeringens... 2
Svar
21
· Visningar
1 859
Senast: lundborg
·
M
Körning Till er som kört in en häst: Hur la ni upp inkörningen? Var hästen trafiksäker sedan innan? Ungefär hur lång tid tog inkörningen... 2
Svar
25
· Visningar
1 801
Senast: Carolus
·
V
Tävling Var kan man få tag på att köpa tr??
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Vickiiiz
·
G
Tävling Hejsan! Har sett några tävla i clear rounder med t-märkta hästar. Får man göra det? Någon som vet reglerna. Är hästen frisk och kapabel...
Svar
10
· Visningar
2 266
Senast: Han_naH
·
S
Western :confused: Hej, nu är det så att jag har köpt mig en fjording o vill ha en westernsadel på henne när vi är ute på skogridnig, jag hade... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 483
Senast: fjordinghanna
·
Fälttävlan Någon som ska till Fontainebleau i Frankrike sista helgen i mars? * och ***. Var ju många svenskar som var där förra året. :smirk: 2
Svar
22
· Visningar
2 061
Senast: Nyrelski
·
Distans Har absolut ingen koll på distansritt så denna frågan kanske är lite knasig :crazy: De distanshästar man ser i tidningen har (alla...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: CK
·
S
Dressyr Vill ha hjälp med följande! Detta gäller då en 8-åring som rider en B-ponny. 1. Hur kan man lära henne att hålla handen lite mer...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: cactuspower
·
Körning kanske blir fel ställe att skriva på men eftersom "utrustningfrågan" är specikfik för körning så chansar jag. Är det någon som vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 045
Senast: skogstomten
·
Körning Läs Timmerhästens bok av Yngve Ryd.
Svar
10
· Visningar
1 230
Senast: JennyK
·
S
Distans Har ni några "tvångssaker" som ni måste göra/ha innan tävling, start? Ett hårband runt handleden är väldigt viktigt för mig...har ju...
Svar
12
· Visningar
1 329
Senast: Gizoba
·
Trav Det minsta jag kommer ihåg från min travtid var hos Takter där vi vanligtvis longerdae en kvart två lopp innan starten av deras lopp...
Svar
13
· Visningar
2 259
Senast: gladys
·
H
Islandshäst Jag har nyss börjat med islandshästar. Började rida på isisar i vintras och har nu beställt en egen, låter ju som en... 2
Svar
32
· Visningar
2 914
Senast: ljung
·
Fälttävlan ....:crazy: På vilka "nivåer" rider man i fälttävlan...alltså hur höga hinder & vilka dressyrprogram motsvarar det ungefär!? Tacksam...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Jossan_92
·
B
Fälttävlan om man ska rida fälttävlan och har som mål ca mellanhög nivå,vad är då bäst/lämpligast att köpa(förutom läromåstare) en häst som är bra... 2
Svar
21
· Visningar
1 754
Senast: bortsprungenskitunge
·
Fälttävlan Idag kom det! Första hoppet på terränghinder med nya pållan! Åh så kul det var! Hon har aldrig hoppat terränhinder förut så hon var lite... 2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: LilleSkutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31