Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning 50 stycken var de när de efter en veckas körande i ödemarken kom fram till marknaden i Röros. Vacker:love: De här... 2
Svar
29
· Visningar
2 758
Senast: Luff
·
Distans Har någon nått tips på olika bomlösa sadlar? Jag börjar ge upp hoppet att hita en sadel som passar på min arabkorsning. Jag vill nu veta... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
14 439
Senast: GloriaOrion
·
I
Islandshäst Vad gör ni för att hitta motivationen till att rida när det känns så där tråkigt och man inte riktigt orkar utan hellre stannar inne...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Korven
·
F
Dressyr Är sluta som en skänkelvikning fast med hästen felställd??? Vilka är hjälperna för sluta?? Rider en häst som kan sluta men själv...
Svar
14
· Visningar
1 108
Senast: axel
·
F
Dressyr Hur ska jag veta om hästen arbetar bra med bakben och rygg? De flesta hästar arbetar väl inte rätt automatiskt? De är väl egentligen... 2
Svar
24
· Visningar
1 575
Senast: Dreamer
·
K
Trav Vi funderar... på att låta vårt sto, 8 år, som fick föl förra året att starta i ett par monté lopp. Mest på kul bara... Togs ur träning...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: bazz
·
Körning Jag blir inte riktigt klok på det här, för på tyska ebay, säljs det fina selar för 10-1000 spänn. Här är en länk tyska ebay till en...
Svar
5
· Visningar
2 371
Senast: Titti-lo
·
L
Trav Skall snart bli fodervärd åt en travare som inte startar längre,kommer att stå som krav på kontraktet att jag inte få starta honom i nåt...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: bazz
·
Distans I tråden där vi kolla om vi verkligen är en typisk distansryttare så har det börjat diskuteras smått om hur långt man rider... så jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 866
Senast: Stopek
·
V
Fälttävlan Hej! Funderar på att debutera i fälttävlan men hur tar man fälttävlanskortet?? Någon som kan berätta vore jag glad :)
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Tasse
·
Western Jäkla skit. Nästan alla allbreeds klasser är förlagda till torsdagen(några få på söndagen). Det var dom INTE när vi anmälde oss, vilket...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: JHANA
·
R
Hoppning Antar att det finns mängder av bettrådar men nu behöver jag iaf lite råd. Har sedan jag fick min häst i april endast hoppat på... 2
Svar
29
· Visningar
3 070
Senast: pinkypanther
·
Körning Finns säkert att hitta en hel del i andra trådar. Vilka selar finns i storlek shetland? Pris? Gärna bilder och länkar. Vilka... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 668
Senast: _L_
·
J
Körning Vilken vagn får man ha om man vill tävla i körning? Jag har en rokard, som jag kör "min" shettis med. Får man ha det på tävlingar?
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Nora
·
L
Dressyr hej! jag vill bara höra lite vad ni tycker. red Lätt B:1 för en vecka sedan och fick 60% måste då säga att det är min andra...
Svar
17
· Visningar
1 849
Tävling Det är förkylningstider och tävingarna är i full gång. Är det någon sorts nässpray som är dopingklassat resp tillåtet? Apoteket hade...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Kärt barn har många namn... Det jag är ute efter är såna där plast block som man kan bygga cavaletti och hinder med. Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
1 370
Senast: via
·
G
Distans nån som ska rida Folksam Cup i år? Känner mig lite ensam.....:confused:
Svar
16
· Visningar
1 305
Senast: Stopek
·
S
Dressyr såg i ett ryttarmeddelande från lokal/regional. (visserligen hopp) "Veterinärkostnad XXX kr" på lokala tävlingar har jag ej...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: __Stilett__
·
N
Islandshäst Någon som har sökt Dille gymnasie? eller Wången (islandshäst) Jag sökte wången som 1 och Dille 2. 2 3
Svar
51
· Visningar
4 121
Senast: gloria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4