Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning När man söker efter resultat på tyska hopptävlingar står det antingen Kl.S*, Kl.S**, Kl.S*** elller Kl.M, Kl.L mm Hur vet jag vilken...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: 150klubben
·
M
Trav Hoppas att ni orkar med för jag har faktiskt sökt i forumet och inte hittat riktigt rätt svar på alla frågor jag har. Tyvärr kommer det... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 226
Senast: Montéryttare
·
I
Hoppning Det är som så att jag har bytt häst från ett fullblod till ett halvblod :-) Och jag har bara haft han i ett par veckor och nu i helgen...
Svar
5
· Visningar
882
A
Hoppning Vad tycker ni är viktigt när ni hoppar bana? Vad är det främsta ni tänker på? Osv. 2
Svar
28
· Visningar
2 383
Senast: Ramona
·
Hoppning jag ska tävla i helgen... och jag var fånig och anmälde mid till LD och L:C... vanliga fall L:C och L:B MEN innan vi tog vinter vilan...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Ramona
·
Körning Jag har en vanlig enkel bröstsele, komplett med brösta, däckel, skackelremmar osv. Jag har sen en vanlig modell av rockard, byggd på...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: Noteca
·
Y
Islandshäst Hej Jag håller på att sätta igång min häst efter en längre tids vila (pga skada). Vi har nu börjat trava och tölta men tölten är mkt...
Svar
11
· Visningar
929
Senast: Yoshi
·
G
Western Vad för bett ska man ha när man rider western? Jag rider i dag med ett rakt bett,finns det nåt som är bättre?
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: Piraja
·
S
Hoppning Vad tycker ni är roligast att rida (tävla) ponny lr häst?? Vilken är det tuffast konkurans i? Lägg gärna in bilder på era hästar 2
Svar
39
· Visningar
1 896
Senast: Wiiie
·
Tävling min förra foderhäst är triangelmärkt pga dåliga framben sen han var 13 (är nu 23) och ägaren ville inte avliva utan lät han...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: vaggvisa
·
Tävling Jag funderar på att köpa en fjording som är D-ponny. Det här är dock mitt sista år jag får tävla ponny. Jag är ingen storsatsande...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: vaggvisa
·
Hoppning Någon annan än jag som tränat och satsat allt pengar och tid i massor för att komma framåt med sin häst och faktist utvecklas men får...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Atlanta
·
Trav Hej alla, Jag funderar lite på att köpa en starthäst och anmäla till några få lopp bara för att lära mig mer om trav o...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: fallon
·
R
Trav nu har jag anmält ena hästen till gävle den 24 får se om vi kommer med nu då..isånafall ska jag ut och köra mitt första lopp, börjar...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: giffan
·
Dressyr Har en helt underbart sto, fd travare men har knappt gått på banan utan mest som ridhäst. Jag köpte henne i maj och har jobbat hårt med...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Schmetterling
·
T
Islandshäst Är det någon som har en avkomma efter Kjarni? Berätta gärna lite om din häst... lynne, mamma, färg, lätta o svåra gångarter, eksem?
Svar
17
· Visningar
2 069
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst förutom själva transporten som beror på var man bor, vad kostar det att importera en islänning från danmark? När allt är klart...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Sprettur
·
P
Körning Tillverkad av Tiljanders sadelmakeri i Boxholm (Östegötland) Måttbeställd och disignad i samråd med Tiljander.. Rostfria spännen (obs... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 951
Senast: Pinge
·
M
Dressyr Hejsan! Har problemet som säkert många andra här också har. Det är det att när jag tränar dressyr så vill jag ju rida så bra och likt...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: melinda
·
A
Körning Vågar mej försiktigt in på körforumet igen med risk för att bli utskälld ännu en gång antar jag;) Funderat på att ta up körningen...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna