Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Körning undrar bara vad ni tror om denna sele påminner den inte om en armesele lite grand?
Svar
16
· Visningar
1 906
Senast: _L_
·
V
Körning Hur mycket tror ni man skulle kunna få för denna häst? Kallblodstravare, 10år Tävlar msv ,Ponnyklass Kan gå RIKTIGT långt med bra...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: RebeckaKihlberg
·
Dressyr Var inne på Stallbacken just och kollade på dressyrprogrammen, där står att LB:1 2003 inte längre gäller nu, 2006. Är jag helt efter...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Magnum
·
Körning Halloj.. Har ju haft loksele på min kuse, men häromdagen var det ett mässingsspänne (dragringen...) som tackade för sig och...
Svar
7
· Visningar
999
·
Övr. Grenar Jag tittade runt lite på galopp och hittade denna bild :) : http://www.copyright-free-pictures.org.uk/horse-racing/horse-jockey.jpg... 2
Svar
20
· Visningar
2 835
Senast: MalanMjöl
·
Övr. Grenar undrar hur hårt man kan träna sin 4 åring?( han blir 4 i vår,april). undrar även var man kan åka o träna...bor vid värnamo... en sista...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: linnsan
·
Dressyr Det ska till en f.d. hoppryttare (Lars Lagerdahl) att bestämma längden på ett dressyrspö. Nu får spöt på tävling endast vara 110 cm. och...
Svar
17
· Visningar
4 713
Senast: Beauty_Boss
·
Trav http://www.nerikes.se/artikel.asp?intId=951966 För mig som inte är så insatt i travet så är ju Stig H en självklarhet. Om han nu ska... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 405
Senast: _Jensan_
·
G
Western När man vill börja med western vad är det första man kan göra? Finns det nåt man kan träna uttan att rida för tränare? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: ida.kar
·
F
Western Hejsan! Jag funderar på att skaffa en westernsadel till mitt nordsvenska sto! Jag har tittat på H**ks Quarter Canyon Pleasuresadel...
Svar
5
· Visningar
4 191
Senast: Nina
·
Tävling snygga rena kläder, eller tävlingskläder?
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Koppen
·
Western Vad tittar ni på när ni söker en bra pleasure-häst? Vad anser ni vara viktigt och vad kan man "ta" (d v s "brister", men som man kan... 2
Svar
25
· Visningar
2 470
Senast: sasucatu
·
F
Körning Jag tänkte fråga er som är väldigt inne i körsvängen; är det vanligt att körtränare ha anställda? Vill ha kost, logi, liten fickpeng och...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Busfia
·
P
Hoppning Hej! Skulle bli väldigt glad om någon kunde svara på om jag får tävla reg hoppning med min ponny på Kineton nosgrimman ??
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: PrinceFair
·
I
Hoppning Har haft diskussioner om vad det krävs för papper på häst och ryttare när man startar Elit tävlingar i sverige. Om man måste ha FEI...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: PrinceFair
·
S
Trav Har en fundering och kan inget om trav. Har en häst som är travarkorsning som jag skulle behöva få bättre pulsåterhämtning på. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: ghost
·
Trav För att en ponny ska få starta på travet, måste den ju vara registrerad i sptf. Det kostar (om du reggar den under födelse året 200kr...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Jamtland
·
Z
Körning Jag har ett problem. Varenda gång jag är ute kör med pållen min och vi kommer förbi andra hästar så börjar hon att skaka och dra med...
Svar
3
· Visningar
791
·
B
Övr. Grenar hur ska jag lägga upp träningen? jag rider en c-ponny. ska börja träna så fort banorna öppnar. Men hur ska man träna? hon ska springa ca...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Ninniw
·
D
Körning Har fått punka på min rockard fr B***es. Däcken är 2,25x17". Någon som vet var man kan köpa eller betälla nya däck och slangar?
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18