Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag har precis köpt en "stor" häst och jag undrar om jag måste ta om kortet? Den lapp jag har står det bara ett F på.
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Flo-Jo
·
J
Trav Hur kommer det sig att monté inte är så populärt? Jag menar det är ju jettemånga som är intresserade men det är för svårt för tjejer i... 2
Svar
23
· Visningar
1 839
Senast: spunken
·
M
Islandshäst I helgen red jag islandshäst för första gången i mitt liv. Red på turridning på en 5 timmars tur. Det var hur kul som helst. Så små och... 2
Svar
27
· Visningar
2 996
Senast: Svalan
·
I
Islandshäst När man ska börja tävla islandshäst, måste man vara medlem i en klubb då? Även om det bara är lätta klasser eller prova på tävlingar...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Svalan
·
F
Islandshäst Ngn som tävlade SM i femgång i år, YR lr Junior? Kul att veta vad poängen ligger på, vad krävs för en a-final, och vad för en b-final... 2
Svar
24
· Visningar
2 041
Senast: Michis
·
Trav Det är dåligt med intressanta diskussioner här på travsidan så jag drar igång lite roliga. Hur mkt vill ni ha i handen vid...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Ambra
·
Islandshäst Någon som kan berätta lite mer om detta? Det står ju på SIFs hemsida, men jag tycker inte det beskrivs så väldigt ingående; så, berätta...
Svar
13
· Visningar
2 025
Senast: Freyr
·
Islandshäst Nu har jag lagt ut bilder från årets Norrlandsmästerskap, bättre sent än aldrig. :smirk: Det var ju några som efterfrågade det... 2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Michis
·
S
Körning Min häst e jätte mysig att köra men problemet e att han inte vill stå still när man tagit tömmarna o ska gå bak o sätta sig! Lika när...
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: _L_
·
Körning Kan man tömköra/tömlongera i bara gjorden från ett travsele? Inte med travtöm såklart.
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: RebeckaKihlberg
·
H
Hoppning heej!:bump: jag vill löshoppa min ponny men vet inte hur högt jag ska börja med? :confused: min ponny är en c-ponny! Jag tävlar...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: horse_lover
·
Dressyr Är det okej att alltid rida dressyr utan lindor eller benskydd?? Kan det skada hästens ben eller ge förslitningsskador på ngt sätt... 2
Svar
36
· Visningar
2 788
Senast: Ich
·
Hoppning Kan noen forklare hva de tyske klassene betyr? E A L M S ????? Ser nemlig på en hest som går M og vorgestellt S.... Takk...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Haffe
·
C
Islandshäst Tjena. Jag är en tjej på 17år. Är sugen på att köpa en islandshäst. Jag kan absolut ingenting om tölt och dess speciella gångarter, Har...
Svar
18
· Visningar
2 607
Senast: Gullan86
·
1
Hoppning Hur långt har ni kommit med era cortus avkommor?
Svar
1
· Visningar
785
Senast: PrinceFair
·
B
Dressyr Några tips om hur man ska göra för att använda så små hjälper som möjligt i galoppfattningen? :)
Svar
14
· Visningar
1 067
Senast: Beauty_Boss
·
P
Trav Just nu är det 25 strukna hästar till kvällens tävlingar på Romme! :eek: Undrar just hur V75-loppen kommer att se ut imorgon, då...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: solros
·
M
Islandshäst Skulle vilja ha lite hjälp med hur man stavar ett namn. Det är Nefti jag vill veta om jag har stavat rätt eller inte å isåfall hur...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: moonlightgarden
·
W
Fälttävlan Vilken är den finaste terrängbanan du har ridit på eller sett? :banana: 2 3
Svar
58
· Visningar
4 423
Senast: _diba
·
Körning Hej, jag undrar vad man ska ha för typ av sele till en sån här typ av vagn? Går det bra med en bröstsele? Mvh Diana 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 854
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna