Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Såg dessa bilder på en sida! :bump: :rofl: http://www.dragondriving.co.uk/images/jump1.jpg...
Svar
11
· Visningar
1 182
Senast: hästsko
·
P
Distans Hejhej! Jag har ett arabiskt fullblod. Jag undrar hur man tränar och vad det finns för regler runt distansritt? hur gör ni? hur tränar...
Svar
2
· Visningar
1 996
Senast: Desert_Wind
·
Körning Hur lång ska de vara egentligen?? Fram till däckeln, visst, men hur långt blir det då? som jag o min fjordkorsning, vad ska man ha för...
Svar
11
· Visningar
2 837
Senast: MittNyaJag
·
Islandshäst Är det någon mer härifrån som skall på landslagsclinicen på Fors Gård imorgon lördag? Kommer personligen sitta bänkad! Har "smygkikat"... 2
Svar
23
· Visningar
2 344
Senast: Svíþjóð
·
Hoppning Ännu en bra häst såldutomlands. Finns de inga unga duktiga ryttare som kan köpa dessa hästar i sverige ?? Står iaf på aftonbladets... 2
Svar
21
· Visningar
1 738
Senast: fnorr
·
G
Western Jag är grön när det gäller western och mitt varmblod oxå. Därav så är jag inte så intreserad av just tävling.Jag fick tipps om en bra...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: Kickis
·
Trav Bana: Tränare/kuskar: Lärlingar: Träningsmöjligheter; Sportsliga kvaliteén: Banunderlag; Lärlingsföreningen/damklubben...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: Zuzzi
·
Western En sadel som det står 16" semiquarter. Hur vet man vad det är för bomvidd? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 947
Senast: Colleen
·
M
Övr. Grenar Jag är inte så ofta inne här eftersom jag inte håller på med galopp men ibland eftersom jag gillar fullblod. Och ajg måste säga att här...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Mysaan
·
E
Hoppning Har ett litet problem, när hästen hoppar av så hamnar jag i bakvikt/bakåttyngd. Skulle behöva lite tips och råd med detta, någon som har...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Emelie3
·
Körning Bara för o vara lite tjatig i mitt trådinförande.. :rofl: Om man nu har sele med draglinor och allt, (lutar åt equilex billiga, fast...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: MittNyaJag
·
C
Dressyr Japp, har själv ett tredelat där mittendelen är platt. Iallafall så läste jag höökskatalogen idag (missbrukar den grovt, läser den... 2
Svar
38
· Visningar
2 602
Senast: lektra
·
Hoppning Min häst landar ibland i fel galopp efter hindren och när jag försöker byta blir det ofta till korsgalopp. Är det någon som har haft...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: PrinceFair
·
Dressyr hejsan allihopa! hur går man till väga för att skaffa sig gröntkort??? har hört om ngt ridprogram man ska göra....hur avancerat är...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: dressyrtok
·
S
Körning Hej! Vi funderar på att köpa en ponny till vår son. Han är inte så gammal ännu så vill kunna hjälpa till genom att motionera ponnyn...
Svar
6
· Visningar
844
N
Distans Hej alla! jag fick en ide´igår om att försöka fixa ihop ett "träningsläger" (1 dags) för distansryttare/ryttare. inga hästar med, dvs... 2
Svar
32
· Visningar
2 562
Senast: Nattuggla
·
B
Fälttävlan vad delar tyskland o GB in sina lägre klasser i???:crazy: :)
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Binsan
·
S
Distans Blir inte riktigt klok på det hela. Nu talar jag väl i första hand om denna typ av intervaller för hästar som är lite mer klara. Men jag...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: SiZo
·
Hoppning Vill ha lite tips på bom och lyfta på benen övningar. Har en väldigt framåt häst som jag vill ska tänka till lite och inte rusa igenom...
Svar
4
· Visningar
1 111
Senast: pysen13
·
Trav En liten fundering från en okunnig.. Mintgodis? Det är väl inte något som är dopingklassat inför ett lopp? Eller? Ska med en... 2
Svar
32
· Visningar
1 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix
  • Det här med muskelskador...
Tillbaka