Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning hej alla.. en fråga.. kollat lite på hästanonnser å så står det tex. tävlad upp till 115cm med plac. vad menas med detta? i vilket...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Qyenn97
·
G
Körning Jag har vanna med körning med häst ,men jag har aldrig börjat från grunden vad bör jag tänka på? ska börja med min tvååring att gå...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: fragansia
·
Distans Dags att summera distansåret 2005. :idea: Hur gick det för er i år? Är ni nöjda med distansåret 2005 och nådde ni era uppsatta mål... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 216
Senast: Lady Stardust
·
Fälttävlan Vilken av Mantorp eller Gärds har den lättaste *-banan? Med tanke på debuten i år. Jag bor precis mitt emellan och vill gärna välja...
Svar
19
· Visningar
1 524
Senast: Binsan
·
Trav var hittar man var de finska hästarna är registrerade...som vårat atg men där finska hästar står med?
Svar
2
· Visningar
5 774
Senast: lexi
·
O
Hoppning Nu måste jag ju bara fråga en sak som jag funderat på ett tag, vad menar man igentligen med scope?
Svar
7
· Visningar
6 672
Senast: Cockney
·
Körning Alla som tränar körning seriöst, på vilket sätt bygger ni upp dressyrtränandet? Kör ni mkt eller tömkör? Programkörning, var och på...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: carrin
·
L
Körning Ja, ja, jag vet att ni är trötta på "nybörjarfrågor" om sk skitselar. Men nu vill jag fråga en sak i alla fall. Ni säger ju att...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Fjunet
·
S
Western vet någon vad man ska vända sig om man seriöst vill ha en westernsadel utprovad helst ska men kunna köpa den på samma ställe där den kan...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Ginne
·
Trav Hej.. Jahapp.. Nu är jag här igen med funderingar.. Såg just kvällens travlopp från Solvalla på TV. Tänker nu på Shenandoah i... 2
Svar
30
· Visningar
2 411
Senast: Russinet
·
D
Körning Funderar på att skaffa mig en shettis som sällskap till mina ridhästar. Jag skulle vilja köra den och nu undrar jag om det finns någon...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: dear_jessie
·
Western märket El Paso??? Förmodar att det är ett skitmärke men kan ju kolla i alla fall. 2
Svar
33
· Visningar
2 249
Senast: maja_70
·
Islandshäst Vår islandsvalack som finns just nu i Norra Sverige, var en klapphingst, iallafall nu är han valack och ska komma hem...men de som har...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Hrannar
·
S
Islandshäst Hej alla ni trevliga! Det ligger till på följande sätt att jag har inplanerat ett köp av en mycket vacker 3-årig hingst. När man köper...
Svar
11
· Visningar
1 547
Senast: Svíþjóð
·
Hoppning Jag har anmält mig och min pålle till en clearround i februari. Vi har pga årstiden inte kunnat hoppträna så mycket för vi har bara en...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Mabuse
·
Fälttävlan Berätta! Hur är banan!? det är ju bara 2 1/2 vecka kvar till tävlingen nu! Spännande :banana:
Svar
16
· Visningar
1 537
Senast: FT_ryttare
·
W
Fälttävlan Någon speciell tävling du ser fram emot? Någon tävling/klass som är målet i år??? :bump: 2
Svar
25
· Visningar
1 858
Senast: Salonikel
·
1
Fälttävlan Varför är det så svårt att hitta gamla resultatlistor från breeders fälttävlan? Hoppningen finns att hitta lite här och där? Någon som...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Pooh
·
S
Distans Har ni några bra tips för att få upp kondition till tillexempel en distanstävling, på en eller två mil??? om vi säger att tävlingen ska...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: Sparf
·
Tävling Nu ska jag ut på lite regionala tävlingar under året med min häst, men han har ingen licens ännu. Jag vet hur man löser licens till...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka