Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hoppar ni med era islänningar ? Isåfall .. hur högt ? :) 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 968
Senast: SannaBoo
·
N
Western Go morgon! :bump: Jag har ett litet problem som kanske ni här på western forumet kanske kan hjälpa mig med, hänger mest på...
Svar
6
· Visningar
1 521
Senast: sannei67
·
Dressyr Vet inte vars ja sk lägga den här tråden men hoppas att nån här kan hjälpa mig. Jag ska flytta med min häst ner till Skåne & ska...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Madeleen
·
W
Övr. Grenar Nu har jag använt bukefalos eminenta sökfunktion tills ögonen går i kors men jag kan inte hitta ett svar på min frågor så då får jag...
Svar
7
· Visningar
2 452
Senast: waterlilly
·
I
Hoppning Vad gäller uppklassning för häst i hoppning? Disk uppstod i klubben om detta. Jag har letat i TR men hittar bara för ponny och något...
Svar
7
· Visningar
1 594
Senast: PrinceFair
·
Körning jag har tänkt ta upp körningen lite smått med min häst och letar därför efter en lätt rockard. har hittat den här är den nåt att...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: megin
·
F
Islandshäst Underbare Hvinur frá Holtsmúla, världsmästare i tölt 2005, blir till en del ägd av Ante Eklund och kommer stå på station i Sverige till...
Svar
19
· Visningar
2 286
Senast: Poplan
·
Körning Till alla oss som undrar, en liten film :) Rekade skaklar in action..
Svar
15
· Visningar
3 588
Senast: Symis
·
Dressyr Jag måste fråga, är alltid arbetande bakben = skum (svett)? nog måste väl hästen kunna jobba m bakpartiet utan att skumma där. Jag har... 2
Svar
24
· Visningar
5 019
Senast: plus_mig
·
Hoppning Hejsan! :) Jag är en tjej som tävlar på lite högre höjder som LA LB men har nu skaffat ny polle än min B-ponny ja har nämligen skaffat...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Pearlow
·
Dressyr Min häst har svårtstartad motor eller svåruppvärmd motor eller vad man ska kalla det. Med andra ord är hon väldigt seg i början och om... 2
Svar
25
· Visningar
2 381
Senast: Saigon
·
S
Distans Hejsan! Har hört att det finns någon slags "brösta" att sätta på hästen som kan lysa upp vägen. I mörka tider som nu skulle detta vara...
Svar
17
· Visningar
1 287
Senast: Huntress
·
Distans vill nu ha MASSOR me bilder på er och era distans hästar!!!! skriv gärna lite om dem....hur de e osså vidare.....:rofl: :bow: 2 3
Svar
47
· Visningar
6 400
Senast: Moheed
·
P
Islandshäst Här där jag bor, är det väldigt mycket prat om överlinje, överlinje. Hur gör ni när vi tränar hästens överlinje? Hur ser man att hästen...
Svar
19
· Visningar
4 933
Senast: grimur
·
  • Låst
Övr. Grenar Funkar en vanlig montesadel att rida galopp i ? Den är lätt väger knappt 2 kg så nu undrar jag kan man tävla galopp i monte sadel ...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Vars finns det galoppbanor? :eek: ehh.. finns det nån i norra sverige :confused: ? Skulle vilja veta :D för galopp verkar ju kul ;)
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Pearlow
·
S
Hoppning Nu kom jag till hoppforumet för o ställa en fråga; sliter det mkt på hästarna om man börjar hoppa en äldre häst som inte hoppat på...
Svar
13
· Visningar
3 682
D
Islandshäst Jag är ganska ny här.. Har varit runt här och kollat en del men inte varit registrerad. Kollat har jag gjort länge, kanske inte på... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 238
Senast: Svalan
·
  • Låst
Övr. Grenar Börja träna galopp med min b-ponny hur ska jag lägga upp träningen ja har ju inte direkt nån galoppbana.. :S hon är het och svårriden så...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Hur fungerar det egentligen.... Är det något man gör på deltid och jobbar vid sidan om eller brukar man få någon sorts lön?:confused...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka