Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu ska vi försöka hitta en loksele som passar till vår nordsvensk. Vi har tänkt att köra in honom vartefter och vill ha en rejäl sele...
Svar
9
· Visningar
3 917
Senast: Egonson
·
A
Islandshäst Hur fungerar det nu? Ska man inte betäcka 4-gångare med 4-gångare? 5-gångare med 5-gångare? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 459
Senast: sambaengi
·
Dressyr Jag ska åka på staketträning med min häst och undrar lite saker: Det står prydlig klädsel i propositionen vad innebär det? Ska man ha...
Svar
12
· Visningar
1 725
Senast: Sanette
·
O
Distans Hejsan! Jag har en liten arabkille som jag har problem att hitta en bra sadel till... Han har en kort rygg och en väldigt markerad...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: Madde71
·
A
Trav Någon i detta avlånga land som vet vart man kan få tag på ett LITET entömsbett? :confused: Jag har frågat i vår lokala hästsportbutik...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: AK47Kalashnikov
·
Tävling Jag var inne på förbundets hemsida och läste disciplinnämndens beslut. På det senaste mötet avhandlades inte mindre än sex fall där...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: wert
·
E
Övr. Grenar är det nån som vet vart man kan beställa en galoppdress??? skriv gärna vilken färg ni har på era dressar om ni har några!!! //erika
Svar
1
· Visningar
2 060
Senast: Annika Källse
·
F
Fälttävlan Hejsan! Jag och min B-ponny ska börja träna/tävla fälttävlan i sommar och har några frågor som jag hoppas ni kan svara på :) 1...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: LALASKET
·
M
Tävling Hejsan! Jag är 13 år och tänkte börja tävla lite nästa års vårsäsong. Därför har jag lite frågor. 1. Kostar det något att ta/ha grönt...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: Rumpnissen
·
Körning Är det någon här som har satt byggt en egen typ kappsläde? Är intresserad av idéer på konstruktioner :) Skulle vara kul att ha nåt...
Svar
15
· Visningar
4 255
Fälttävlan Jag ska nu till våren börja träna fälttävlan och jag undrar vilka höjder det finns att tävla i, Måste man ha gröntkort? Har aldrig tagit...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: PrinceFair
·
Körning Jag skulle vilja att min pålla kunde dra saker efter sig (behöver inte vara en sulky eller vagn utan typ ett bildäck eller dylikt - bara...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Ewelina
·
S
Hoppning Heejsan! Jag skuölle vilja ha lite tips om hoppträning! Jag har oftats ganska svårt att komma på vad jag ska göra! så dte vorre jätte...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: modzan
·
M
Hoppning Nu har jag varit hopprädd hur länge som helst och jag är så less. Jag kan hoppa hinder på 20-30 cm men då är jag riktigt rädd och...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Hot Shot
·
W
Hoppning Min lilla häst som jag har fött upp själv ska hoppa pay and ride. Har tänkt att starta 1.10 med henne. Hoppas att det kommer att gå...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: rostad
·
W
Trav Nu var det anmält till kursen iallafall. Har självklart lite frågor... Kan man rida i sin vanliga ridsadel? Hur fäster ni checkremen i...
Svar
6
· Visningar
3 230
Senast: Montéryttare
·
E
Islandshäst Hej! Jag avundas er såå mycket som har egna hästar (speciellt då islandshästar). Min högsta dröm är att få köpa en alldeles egen. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: Poplan
·
Trav Hej ska(är)bli delägare på en varmblodig travare. Vi hade tänk en ändring i vem som står som ägare...alltså tänkte skriva in oss båda...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: nilema
·
Distans ok få höra nu... känns som om att dilemmat inför varje ritt är maten. jag är själv ganska dålig å att peta i mig mat. så fråga 1...
Svar
16
· Visningar
1 581
Senast: springsten
·
S
Islandshäst Vi har äntligen, efter 5 års väntan, börjat rida in min lilla islandsplutt! Och det går så himlans bra. Hon är verkligen super mega...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka