Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jóhann Fridgeirsson ur Islandshästen II - träning och avel av Stina Helmersson Linje avel ger stabilt resultat "- Gamla hästbönder har... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 173
Senast: sambaengi
·
R
Trav Kan någon upplysa en insnöad person om vad som hände med Gran Ivar? Varför dog han?
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Mehl
·
Körning Har ni sett att dom säljer nya selar? sele sidan Billiga fast dom kanske inte är så hållbara? Men till nån gång i veckan och med lätt... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 842
Senast: _L_
·
M
Western Någon som har köpt westernsadel från USA?? Som kan berätta lite om leveranstid, fraktkostnader osv?? Och om det är enkelt eller...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Western girl
·
F
Dressyr Hejsan allihopa! Nu kommer jag med mina dumma frågor igen... HUR TAR MAN SIG TIL PONNY SM I DRESSYR? Jag har nyss börjat rida en...
Svar
3
· Visningar
2 127
Senast: Forchaire
·
Dressyr Ni som har hästar som är högt i blod och kanske lite tittiga och spralliga-hur reagerade dom på sin första dressyrtävling? När började...
Svar
16
· Visningar
1 816
Senast: lektra
·
Tävling Har lite funderingar över attityden hos tävlingsryttare. Borde inte snälla föräldrar och vänner som hjälper till på tävlingar visas... 2
Svar
34
· Visningar
3 143
Senast: Eqetan
·
I
Trav det är möjligtvis ingen från Finland här som skulle vilja göra mig en jättetjänst? det är så att en häst i mitt stall jag haft hand om... 2
Svar
36
· Visningar
2 318
Senast: isola156
·
  • Låst
Trav Hej! Skriver denna frågan både här och under Körning. Behöver något litet råd från de som tidigare har kört in hästar. Kort...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: ameo
·
Trav Hej har en 3-åring som har varit i proffsträning i ca 2-år har nu tagit hem honom för att träna honom själv. Jag har haft honom hemma i...
Svar
14
· Visningar
1 432
Senast: Djurjouren
·
S
Islandshäst Idag när jag var ute och red med en kompis så red vi på en väg, ganska rak och Kjarkur vart väldigt, väldigt pigg av att dels vara på...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Poplan
·
S
Hoppning hejsan!! Jag rä bara lite nyfiken på om det finns någon som har en häst som hoppar långt och ganska tidigt på hindret även fast det...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: TIGERgirl_87
·
F
Islandshäst Ni måste bara hjälpa mig nu! Det har blivit något konstigt mode att alla i stallet ska rida för så många instruktörer som möjligt. Om...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: susekl
·
Hoppning Jag har en unghäst som jag skulle vilja hopptävla lite med när distans säsongen är över för hans del. Så jag skulle vilja veta om det...
Svar
12
· Visningar
1 171
Körning Någon som vet om det är tillåtet att tävla med easy boots? Vet ni om de tål tuffa tag som maratonkörning? Är snart desperat, då jag... 2
Svar
38
· Visningar
2 383
Senast: _L_
·
A
Western :rofl: Alltså, på en D-tävling om man rider på tränsbett, får man rida med enhands fattning då?? Det borde man ju får göra eller...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: JHANA
·
L
Trav Hur tränar ni era hästar i vinter? Har hört så mycket histrorier så nu vill jag veta svart på vitt... 2
Svar
27
· Visningar
1 923
Senast: Tesse
·
Hoppning Hur funkar det här med uppklassning och ryttarbyte på B-ponnynivå? Om man har ett barn som tävlar ponnyn i hoppning och ett annat som...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: starcraft
·
T
Tävling ...undrar om det är någon mer än jag som blir upprörd :devil: över hur medierna väljer att kommentera alla fina insatser i inomhus-SM... 2
Svar
34
· Visningar
3 100
Körning Har inte varit in på körsidan sedan hästarna stals och jag ångrar att jag gick in hit nu. Saknar körningen och alla härliga turer med...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: JennyK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka