Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr Jag tror inte att det finns nån annan sånhär tråd, annars får ni skälla på mej. ;) Har ni sett att dom ska ändra LB:1! Jag är...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: PrinceFair
·
E
Western Med risk för att upprepa mig (hittar inte mitt förra inlägg) skulle jag vilja veta om någon av er här på Buke vet av någon crates...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Enar
·
Western Jag håller själv på med AR men tycker Western är intressant då jag har en del elever som rider western. Vad jag undrar är hur hårt...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Maran
·
S
Islandshäst Är sämst på förkortningar av islandsgrenar med risk för att låta korkad vad betyder följande [altså vilken gren står varje förkortning... 2
Svar
25
· Visningar
2 643
Senast: Michis
·
C
Övr. Grenar På Torsdag bär det i väg... då tar jag mitt pick och pack och framför allt ridkläder till Irland (den vackraste ön som finns) för att...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Ramona
·
F
Fälttävlan Så, come on folks... Lite tips! Vill ha ett som inte är stort som ett hus utan sitter tight på hjälmen. Och helst i tvåfärg. Det är väl... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 486
Senast: Fälttävlanskille
·
E
Trav Vad är det för skillnad på en fransk monte sadel och en "vanlig" monte sadel?
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Eldkvasten
·
E
Trav Tittade på min häst på atg, där stod det såhär under rekord: Livs 20,1M 19,8aM Vad menas med detta? *nyfiken*:D :D
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Express_Pearl
·
L
Fälttävlan Någon som vet var man kan hitta gällande dressyrprogram för debutant och lätt klass på nätet?
Svar
17
· Visningar
1 090
Senast: Idasagare
·
R
Trav vad är det för typ personlighet hos travaren som uppvisar en sådan läggning? Är detta en läggning som är medfödd? Och hur vet du...
Svar
19
· Visningar
1 327
Senast: babsan
·
L
Fälttävlan Hej..! Har en liten fråga angående fälttävlan på storhäst.. Har tidigare tävlat fälttävlan på ponny.. Upp till lätt klass.. O har ju som...
Svar
18
· Visningar
1 245
P
Islandshäst Okej nu kommer jag här med mina dumma frågor som vanligt:angel: men men... jag måste få veta, för det e så jäkla snyggt! Ni vet alla... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 826
Senast: Poplan
·
E
Körning Okej.. jag har ett litet dilemma ;) Jag har en svetsande morbror som har lovat fixa rockarden till mig, han ska fixa svängel och längre...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Egonson
·
B
Övr. Grenar har Oldtimer några kända avkommor här i Norden inom galopp/hinder??
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: Centaur
·
W
Distans Kommer ni ihåg den lilla gula boken från ca.början av -90?Den beskrev olika distansryttares sätt att träna ,fodra mm.Vi läste den jämt...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Arabis
·
N
Islandshäst Jag vet att den här tråden ska ligga på avel(och det gör den också):D men jag har inte fått några svar där så därför provar jag här...
Svar
5
· Visningar
1 476
Senast: nenya
·
Trav hur lång tid bruka det ta innan stc fixa ägarbytet..???
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Pills
·
Hoppning Hejsan! Tror det är första gången jag yttrar mig på hoppforumet, därför blir det en fråga också.. ;) Skall förhoppningsvis vara...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: moonlightgarden
·
Tävling vad är egentligen TR och vad står det i den? är den lätt att hitta i? vad är den uppdelad i för olika kapitel? kan ni berätta lite om...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: shampiz
·
Körning Kan man använda en travsele till att köra rockard? Jag vill kunna ha draglinor och baksele :cool: 2
Svar
25
· Visningar
4 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka