Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst När slutmäter man en islandshäst? Är de samma som på "Vanliga" hästar vid 8 år? Eller är de inte så noga med slutmätning? De är många...
Svar
19
· Visningar
1 350
Senast: Poplan
·
G
Körning Jag undrar hur ni tänker när det gäller foder på morgonen innan maraton. Ger ni mer eller mindre av något mot vanligt. Hur långt innan...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: miamiamia
·
Körning Fick köra shettis i helgen och det var så mysigt. Pulkan var fastsatt på ett par skacklar och så lade vi en halmbal i pulkan att grensla...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: JennyD
·
B
Fälttävlan handen på hjärtat, hästarnas fysik lägger vi ned mkt tid o planering på och sätter upp mål vi vill nå, men hur är det med den egna...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: Iddefixen
·
L
Körning Hej finns det någon giggliknande vagn till shettis? Eller har ni några andra våhjuliga shettis vagnar som ni tycker är fina? Kan ni inte... 2
Svar
35
· Visningar
5 388
Senast: Welsh
·
A
Western Hejsan, ja undrar om de e någon som håller på med ko-grenar? Vilken gren i sånna fall. själv e ja intresserad av herd-work o cutting...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: johannea
·
M
Dressyr Nu har jag kommit till ett problem i galoppen... vi kommer om nån vecka att börja rida för instruktör men tills dess... Problemet är...
Svar
16
· Visningar
1 230
Senast: Montéryttare
·
Hoppning Jag e 16 och har en B-Ponny som jag skulle vilja tävla i hoppning, går det? Vet att det är en åldersgräns på 13 år men går det "klassa... 2
Svar
32
· Visningar
3 015
Senast: Freja_
·
Körning Någon som har o kan dela med sig?? *nyfiken*
Svar
1
· Visningar
1 325
Senast: Fia-Lina
·
Hoppning Har lite tråkigt just nu, inget att göra så tänkte att jag kan ju ställa lite frågor som jag undrat över i dag... Finns det några...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Sorbe
·
A
Trav Finns det travhästar som är skimmlar? 2
Svar
37
· Visningar
3 278
Senast: Sissan
·
P
Övr. Grenar Aloha Jag svepte snabbt igenom tävlingsdressyrprogrammen för 2006, bara programtitlarna, jag skall införskaffa sedan Men ...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: PAC
·
M
Hoppning Hur gör man för att kvala till fyraårs-championatet?
Svar
3
· Visningar
872
Senast: ia_
·
Körning Har jag missuppfattat att maraton är ett fyrspann som åker runt en bana med en massa hinder? :S
Svar
14
· Visningar
1 671
Senast: Nora
·
Islandshäst Vad finns det för nackdelar med att ta föl på en treåring som jag siktar på stjärnorna med?
Svar
9
· Visningar
1 895
Senast: Pocahontas
·
K
Trav Är det nån som använder Boelas kördressar? Är de bra? snygga? Nån som har koll på priser? De har ingen hemsida vad jag har sett. Brizy...
Svar
0
· Visningar
2 157
Senast: kotten
·
A
Hoppning vad ska man göra för övningar med en häst som hoppar av alldels för tidigt? jag har jätte dåligt öga, och hästen med!! vi löshoppade i...
Svar
15
· Visningar
3 438
Senast: Sorbe
·
Övr. Grenar Och en massa tid över till att vara i stallet.. Herregud man är allt lite knäpp.. :angel: Alla andra lägger sig sen och sover länge för... 2
Svar
36
· Visningar
2 126
Senast: MalanMjöl
·
M
Dressyr Satt precis och kollade igenom dressyrprogram.. Och fram till Msv B, så är där ju inga direkta skolor? Men en del olika sorters trav...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: BabieBus
·
A
Western Så... hur har ni gjort? Direkt till problemet... När jag tar i honom i skritten, så är det inget märkvärdigt... När jag tar i...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår