Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag behöver tips på hur jag kan få igång min hästs gångarter bättre. Jag har ett sto, 13 år, som jag haft i 4 månader. Hon är tävlad...
Svar
6
· Visningar
1 539
Senast: mackan
·
Trav Ett gott tecken? För oss på Överberga. Allting måste gå radrätt och jättebra hela detta år har vi bestämt. Höskörden kanonfin får...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Mehl
·
Körning Nu har jag fixat min lilla film. Kolla extra på den svarta hästen med vita benlinor, för det är jag o Donna Dior. :love: sen i mitten så... 2
Svar
37
· Visningar
2 332
Senast: Nora
·
Western Hur ska hästen se ut för att en sådan ska passa?
Svar
2
· Visningar
1 417
Senast: grådis
·
G
Hoppning ......... Nu vill jag se hemmagjorda hinder(stöd), skriv gärna hur ni gjort dom om man inte ser exakt på bilden ;) Vet att det finns en...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Granz
·
S
Hoppning Eftersom jag inte har de nya TR ännu så måste jag få kolla med nån som har nya Hopp-TR. Har man även där bestämt att fr o m 1/1 2006...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: benjamin
·
W
Dressyr Hej allla därute! ska lära min häst galoppombyten, men han kan inte gå i förvänd galopp, hur övar jag??
Svar
7
· Visningar
991
Senast: Houdinie
·
Hoppning Fy vad kul! Hoppas verkligen att Hassmann kommer upp i topp igen med hjälp av henne... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 753
Senast: Husmusen
·
R
Dressyr Okey, eftersom ja är hoppryttare har jag noll koll på detta. Jag vill att min lillkille ska starta några dressyrer då jag anser att det...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: Rebecca_R
·
M
Hoppning * ska stå Gratis * om man fyller i licens pappret på nätet kostar det pengar då ? är ny i detta :P:smirk: :angel:
Svar
2
· Visningar
670
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Har nu köpt väldens underbaraste lilla häst som älskar att hoppa, problemet är att jag själv har blivit lite feg för att hoppa sedan jag...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: PrinceFair
·
C
Körning Vad gäller på tävling angående vagnar till C-D ponny kat.?? får man köra med enaxlat även i maraton eller måste man ha 2-axlat...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: citronen
·
Körning nu kommer jag igen med ennu en tråd:angel: passar denna baksele ha överseende över att jag hann inte sätta dit den med vagn och allt...
Svar
13
· Visningar
1 296
S
Islandshäst Okej, I senaste Islandshästen är det på s.29 är det en bild på en ryttare med en cancanflicka på ryggen, vem är det som rider?
Svar
19
· Visningar
1 283
Senast: Yeahnny
·
Hoppning Disskuterade med min tränare idag ang. användningen av spöt. Hon berättade att det ändras regler nu tills 1 januari om att man bara får...
Svar
15
· Visningar
2 606
Senast: Sorbe
·
S
Hoppning Jag har ett stort problem när det gäller hoppning! Jag älskar o hoppa o det gör min häst också men han hoppar stillastående, det är lite...
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Solov
·
Körning Är det någon som testat på det? Såg så kul ut, blev jätte sugen på att testa. :) Varit nyfiken på det förr men nu kunde jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Madelene
·
S
Distans När marken är hård som sten och man fryser bara man sticker näsan utanför dörren? Hur tränar ni då? (om man har naturen som ridhus;) )... 2
Svar
22
· Visningar
2 079
Senast: performance
·
S
Körning min sköt häst är körd me ddragliner och kälke och skulle vara perfekt att börja med skaklar nu, men det är där problemet är. För hon...
Svar
7
· Visningar
1 416
D
Körning hur gammal ska shettisen va när man kör in den?
Svar
4
· Visningar
903
Senast: JRSH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka