Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Hur ska en hopphästs exteriör vara för att den ska vara bra i hoppning? Typ mankhöjden, halsen och benen? Finns det något speciellt som...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: persika
·
M
Islandshäst haha, nu skirver jag igen men nu är det bråttom :P någon som har bra tips på vad man kan sätta på hovarna för att undvika de hemska...
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: Molvi
·
P
Körning Hej hej! Här kommer en hälsning från Team Andersson. Vi kommer att satsa inför VM i Italien 2006, konkurensen är tuff, men det ska... 2
Svar
24
· Visningar
1 960
Senast: Primadonnan
·
Distans Hej. Jag är för tillfället lätt förvirrad och det känns som jag har noll koll på hur man tränar en distanshäst... :confused: Det...
Svar
15
· Visningar
1 256
Senast: Lady Stardust
·
B
Fälttävlan Skulle det komma ett nytt TR häfte nästa år lr?? :confused:
Svar
18
· Visningar
1 267
Senast: PrinceFair
·
Tävling Hur många av er ska dit ner med era framtida stjärnor i helgen??? Jag fick just hem katalogen och har suttit och bläddrat igenom den...
Svar
15
· Visningar
1 343
Senast: Unica
·
Trav Jag startar en tråd där vi kan skriva om våra hästar ska ut till start, det börjar bli rörigt att snoka igenom varenda tråd för att... 24 25 26
Svar
517
· Visningar
48 276
Senast: giffan
·
J
Dressyr Det här kanske är en dum fråga, men i hoppning kan man tävla d ponny i storhästklass. Kan man det i dressyr också? Kan man skaffa...
Svar
19
· Visningar
2 092
Senast: Loppanpoppan
·
Islandshäst Visst vore det supernice med en almanacka från VM?? :love: Finns det någon sådan? 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 784
Senast: Svíþjóð
·
I
Islandshäst Hej alla glada! Ville bara lägga in en liten lyckotråd... Jag tog mig an en problemhäst för ett tag sen. Problemet med honom var att han... 2
Svar
21
· Visningar
2 192
Senast: Islandssmurfen
·
S
Islandshäst Vid vilken ålder påbörjar ni inridningen? Alla tycker ju väldigt olika i denhär frågan. Tycker jag själv. Hur börjar ni inridningen?
Svar
5
· Visningar
1 508
Senast: Svíþjóð
·
D
Islandshäst Hej! Har börjat sätta igång ett sto (rund som en julgris efter nästan ett år som konvalicent) och det är hopplöst att få en sadel att... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 362
Senast: moonlightgarden
·
S
Hoppning Jag skulle bli väldigt tacksam om någon ville kommentera min hoppning:crazy: Jag har varit väldigt osäker förut och mest koncentrerat...
Svar
14
· Visningar
1 039
Senast: _breeze_
·
Trav Skulle knappa in anmälan idag..... Men min häst har ingen tränare längre:eek: Vad gör man då??? Jag hör ju till Lindesberg,,,, men...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: giffan
·
S
Distans Tittade lite på distanslistan, och dert verkar som om det bara kommer finnas en 80km klass på rökullaritten... Stämmer det..?:confused...
Svar
1
· Visningar
1 272
Senast: Sezzan
·
Trav Jag fick hem BTR:s information om tilläggsförsäkringarna i går och skummade igenom dem lite snabbt innan jag for till banan men det är...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: jari
·
E
Fälttävlan :confused: I vilka klasser kommer distansen in i ponnyfälttävlan och hur går distansen till?? jag är lite off =) hehe
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: wert
·
Islandshäst Det är såhär, Min pappa köpte en egen islandshäst för några månader sedan. Vi har två till hästar en islänning och en shettis. Dom går... 2
Svar
26
· Visningar
2 016
Senast: Boj
·
Dressyr När hästen går bakom hand är det när det går bakom lodplanet? har hört att den går bakom hand för att slippa arbeta, stämmer det...
Svar
13
· Visningar
2 584
Senast: Hallonsoda
·
Distans hur gammal måste hästen och ryttaren vara när man börjar tävla distans.....???:confused:
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Psykskaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka