Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Western Finns det någon kalender på nätet med tävlingar för nästa år än?
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Ragatan
·
S
Fälttävlan Jag har funderat över en sak... När jag red fälttävlan för några år sedan blev jag väldigt konfunderad över hur dressyrdommarna dömde...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: LenaH
·
Islandshäst för att på så sätt närma mig nån sanning. Jag har ett sto fött 02 som fölade i maj.Hon är 133 cm och åt det lite kraftigare...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: crixi
·
M
Western Hej hej Har en åring.Tänckte träna Trail in hend med den. Vet bara inte hur jag ska utbilda den. De är en mycket trevlig lipizzaner...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: wrangler
·
P
Distans Hej! Jag hade tänkt att sätta igång med att träna min pålle inför sommarens tävlingar i vår. Problemet är det att jag har bytt stall...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Moheed
·
M
Hoppning Vilka tävlingar har ni planerat in till våren. Har precis kommit igång med min buse och skulle vilja ha lite tips på bra tävlingar i...
Svar
10
· Visningar
762
Senast: MariaAhmira
·
F
Körning rätt vagn? /Fjunet - som blev chockad när en familj åkte 20 mil för att hämta en sulky från 70-talet :crazy:
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Cämz
·
P
Körning Hej mine venner. Jag for bort till Valdemar i dag. När jag kom där på hans gate så sa Valdemar att Kotte gick konstigt. Jag blev så...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: åke
·
Fälttävlan Jag undrar hur en riktigt bra FT häst ska vara? Alltså mer än att den ska vara allsidig med tankte på att det ska kunna gå tre olika...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Wiiie
·
D
Fälttävlan Har alltid trott att fälttävlan endast består av tre grenar-tre dagar. Dressyr, hopp, fälttävlan. -Kanske inte just i den ordningen...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: emmath
·
Trav Vi kvalade igår!!!!!! Mitt sisådär en 15 år gamla ländtäcke gav upp och jag noterade samtidigt att alla andra sländtäcke satt mkt bättre...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: Zenith
·
Tävling Vissa klubbar är ju duktiga på att ragga bra sponsorer, medan vissa lyckas mindre bra. Anmäler ni ibland till klubbar för att ni VET... 2
Svar
29
· Visningar
2 720
Senast: aamelie
·
M
Tävling Måste fråga en grej... Min arab har VÄLDIGT LÅNG man... då undrar jag om man får ha en så kallad ponnyfläta i manen på honom på...
Svar
13
· Visningar
2 240
Senast: aamelie
·
S
Islandshäst Varför hör vi så ofta att Islandshästar är dåligt skodda? Är islandshästar oftare dåligt skodda eller är det bara vad folk säger? Jag... 2
Svar
35
· Visningar
7 305
Senast: OlleAtlas
·
L
Western jag har nu försökt att hitta ett ställe där jag kan köpa westernkläder, men får bara fram från USA. vart köper ni era kläder? vilka... 2
Svar
27
· Visningar
2 679
Senast: lilla_edvardsson
·
Dressyr Hur ska en korrekt övergång till skritt från halt utföras? Hur göra från halt/skritt till trav? Vilka hjälper för avbrott (tex "sitta...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: mackan
·
Islandshäst Jag undrar över lite saker. :confused: Hur fungerar det med visningar av hinstar och ston innan de är inridna? Vad krävs för...
Svar
2
· Visningar
1 546
Senast: ang
·
Islandshäst Hur lägger ni upp träningen för era islänningar? Jag har en kille på foder, Kjarni, f-89. Han är en 4-gångare med mkt aktion, och...
Svar
16
· Visningar
1 890
Senast: Toya
·
Övr. Grenar satt och kollade på hästpolo på eurosport innan. vilken sport! fan vad det var läckert! *tycker pållen ska vara poloponny* jag hade...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: mnementh
·
J
Trav Är det någon som kan förklara varför placeringstiderna är lite huller om buller? :confused: Min Joker kom trea på 16,7 står det...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Japanesen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka