Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Jag är förvirrad...:confused: Har ridit för en ridlärare i över 2 år och både ridit hoppning och dressyr, till saken hör att hon är...
Svar
17
· Visningar
4 548
Senast: Långnos
·
L
Islandshäst Hej :) jag har länge undrat men vet inte vem jag ska fråga. Tycker ni att jag är för stor att rida ponny eller islandshäst? Jag är ca...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: Gazzan
·
M
Övr. Grenar Vilka är banorna i Sverige? Känner till att det finns Jägersro och Täby, men finns det inte fler? Saknar ju bana i Norrland. Ngn som...
Svar
3
· Visningar
4 767
Senast: Boffey
·
Körning har precis börjat köra min 24 årige fjordkorsning (ca 140 cm mkh...) och det går kanon. *lite kaxig eftersom alla alltid sagt att "han... 2
Svar
32
· Visningar
2 564
Senast: MittNyaJag
·
J
Fälttävlan Jag skulle veta lite mer så svara så exakt du kan på mina frågot:D 1. maxhöjden i debutantklass på banhoppningen? 2. maxhöjden i...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: Nyrelski
·
M
Distans Nu har vi börjat planera in vårens aktiviteter i sthlmsdistriktet. Kolla in hemsidan då och då för att inte missa något. Vi har en hel...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: Dorinda
·
L
Dressyr jag har en häst jag rider som jag inte riktigt får upp ryggen på.. Förslag på roliga och nyttiga övningar!?
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: Hallonsoda
·
L
Körning Jag har en liten fråga. Upptäckte att det på B**jes fanns draglinor i nylon, för ett ganska billigt pris. MIn fråga är då nu : Är dessa...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: Gullan86
·
Körning Jag vill nu äntligen slå slag i saken och köpa en sele och en vagn till min fjording. Hon kördes väldigt mycket av sina förra ägare och...
Svar
3
· Visningar
1 427
Senast: _L_
·
B
Islandshäst Finns det några sådan här :confused: Har tassat runt och läst i trådarna här… Det verkar som de flesta har en egen islänning? :love... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 494
Senast: Bjäbban
·
E
Hoppning Surt sa räven. jag missade tv-sändningen från värlscupen idag. Någon som vet hur det gick idag, vem vann, hur gick det för de svenske...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Embla7
·
Islandshäst Detta står att läsa på SIFs hemsida: "Tag chansen nu! Vi välkomnar nya (och nygamla) medlemmar med ett års introduktionsmedlemskap...
Svar
1
· Visningar
794
Körning vad sägs om en nålad tråd för nybörjare? ex svänglar, draglinor, skitselar, bröstselar, lokselar och några vagnsmodeller...
Svar
15
· Visningar
1 380
Hoppning Hörde på tv:n just som jag slog på den att någon slagit höjdhoppsrekord på tävlingarna i Flyinge. Vem var det och vilket rekord (svenska...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: busungeN
·
D
Körning Hej..:) Min kompis har en shettis som vi ska börja köra in och sånt snart. Hur ska vi börja ?
Svar
1
· Visningar
692
Senast: mazariin
·
Tävling Rider en fjording som är 145 cm, o jag är 23 år, får man tävla den hästen på "häst" tävlingar?? Har nämligen hört det, men det är ingen...
Svar
3
· Visningar
1 487
Senast: Olinda
·
Fälttävlan Jag skulle vilja ha lite seriösa åsikter om hur svårighetsgraden ligger på våra * och **-banor. Ni som har varit ute och tävlat, vilka...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst Vad tycker ni om böckerna Rida Islandshäst "med Reynir" och den "rätt nya" boken Islandshästar av Åse Ericson, Rebecka Frey och Lena... 2
Svar
36
· Visningar
5 522
Senast: Tibra
·
Western jag galopperade me min häst för första gången på typ 3 veckor i onsdags! :banana: två varv på volten, höll visserligen i hornet , men...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: lilla_edvardsson
·
T
Islandshäst Ja vet att de finns många trådar om detta, men jag undrar vart man kan få tag i bomlösa nära Borås eller göteborgs området, någon som...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: moli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka