Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav och hunden tror jag blivit helt vansinnig.Gissa varför?
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: lsz
·
F
Fälttävlan när jag ramlar av i öveds förra året. Den ser så jäkla kul ut. Har ni sett hur lång Hille blev, det är för att han är så satans bakskygg... 2
Svar
32
· Visningar
4 789
Senast: Lundby_love
·
Fälttävlan Till våren! Fick några bilder från Valla i somras, Camelot här på buke har tagit dom. Efter denna sega höst med skador ser jag fram... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 986
L
Dressyr jo det är så att jag undrar varför man rider med buren hand i dressyr? är det nödvändigt och när ska man börja rida med det? Får man...
Svar
9
· Visningar
2 699
Körning Vad kan man hitta på för något när man tränar i paddocken? Tycker det börjar bli lite långtråkigt nu med samma gamla övningar. Vi tränar...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Nora
·
J
Fälttävlan Måste man ha sådan i debutand- och lättklasser ?
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Wiiie
·
D
Dressyr Min ponny kan inte rygga så jag har tänkt börja att lära henne det, finns det några som kan ge några tips på hur jag ska börja lära...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Dorinda
·
Körning Precision? Skogskörning? ect Vad har ni för hästar? Bilder?:d
Svar
1
· Visningar
667
Senast: mazariin
·
S
Körning Hur lär man en häst att bli tolkad? Vad använder ni? Pulka, skidor? Vill nämligen tolka min unghäst i vinter, tror det skulle va bra för... 2
Svar
35
· Visningar
3 758
Senast: mazariin
·
Tävling Har funderat så länge på det här ;) Nu får ni hjälpa mej! Om jag tävlar en annans häst, och råkar bli placerad, vem får rosetten isf...
Svar
18
· Visningar
3 153
Senast: Magnum
·
Trav Vem tycker du ska få utmärkelserna? De nominerade är: Årets 2-åring: Simb Chaplin Stargirl U.S.A Hornline Årets 3-åring... 2
Svar
21
· Visningar
2 231
Senast: toviiie
·
Körning Om hästen är van att dra rockard, hur stor skillnad är det i att dra en tex. flakvagn då? Hur "brukar" de reagera, skaklarna kommer...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Dorinda
·
Hoppning Hej alla morgonpigga!! Nu är det så att jag har min tös på 3år som jag tänkte sätta igång lite med inom hoppning. =) Men hon har...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Molin
·
S
Distans Har en liten skogsmulle med krut och en massa bus i....:angel: Han kom till världen pga av tjuvbetäkning.... (shettis/welsh COB) och...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: zero_3
·
Distans Finns det distansritt i Australien? hur pass vanligt är det isåfall? //Ainon som ev flyttar till sydligare breddgrader :banana:
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Nattuggla
·
S
Dressyr tips på övningar i skritt/trav..? den trogna skänkelvikningen går nämligen aldeles för lätt på den nya pållen. öppna och slutor gör...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Sellan
·
E
Distans Hej alla distansare! Jag har en fråga som jag inte riktigt vet var jag ska få svar på, jag vill nämligen komma och rida några CR i...
Svar
3
· Visningar
1 008
L
Dressyr Vad gör hästen när den går på bogarna? Har hört det uttrycket ofta, spec, när hästen går på volten? Snälla förklara.. :banana:
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: Rumpnissen
·
Trav Årets BÄsta Prestation; Överraskning; Magplask; Det Trodde Jag Aldrig; Fulaste; Finaste; Puss PÅ; Borde LÄmna In Licensen; H*n... 2
Svar
38
· Visningar
2 828
Senast: jea78
·
Körning Ja ni har inte alls fått mig att hålla på attlängta ihjäl mig nu ;) Har sutti och letat runt lite på nätet, tittat på begagnade... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 857
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka