Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Min islandshäst har börjat "slå sig" lite i traven ibland. Vad kan det bero på? Vad kan jag göra åt det? Använda några skydd och...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: Gullan86
·
P
Dressyr Jobba bort? Med strakbent menar jag då frambenen som ser ut att nästan helt sakna leder i galoppen, bakbenen är väl vinklade och under...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: MyBodin
·
B
Körning ni som tävlar eller kör för t ex bröllop vad har ni på er? Det ska väl vara hatt och kavaj/klädsel som stämmer med vagn... Bilder...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Welsh
·
M
Hoppning lite nyfiken,. .vilken höjd kan alla hästar hoppa.?. om man tar en ridskolehäst utan spec stam, ingen ponny utan stor häst. upp till 1m... 2
Svar
26
· Visningar
3 714
Senast: Genesis
·
F
Körning Snart kommer den, i förbättrad upplaga - spännande! Men nu undrar jag vad man behöver för verktyg för att sätta ihop vagnen? Tar...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: Fjunet
·
I
Körning Hej, Finns det något företag eller privatperson som nytillverkar slädar? ~Ingrid
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Ingrid och Lukas
·
B
Hoppning hej . vilka tävlingar kan man vara med i på storhäst om man inte har grönt kort ? ( hoppning ) :confused: tacksam för svar .
Svar
11
· Visningar
862
Senast: Vita_N_6520
·
C
Hoppning Eftersom jag inte tränar för någon tränare för tillfället , skulle jag vilja ha tips på lite roliga hoppövningar , det kan vara vad som...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Charmelione
·
V
Körning Vill lära mig mer om körning, selar, vagnar - allt! :) Var kan man hitta det främst i bokväg e.dyl? Ni som kan en del är det kurser...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Trissa
·
Körning Här kommer bilder på min nya vän. Hon heter Lumoleisku och är en finnhäst, fem år gammal. Är hon inte söt? Har knappt fattat ännu att... 2
Svar
27
· Visningar
2 548
Senast: Druvan
·
Western Sitter och läser en artikel i stallmagazinet om just Ranchtrail. Hur vanligt är det? Verkar himla kul alla fall:)
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Russinet
·
Islandshäst Hej! Är det någon som har bilder från Geadingakeppnin i Toftinge eller vet vart det finns någonstans?:) 2
Svar
21
· Visningar
2 344
Senast: Svíþjóð
·
C
Trav Nu behöver jag lite hjälp av er som har lite koll på ämnet! Det är så att jag har köpt en rockard till min ridtravare nu och ska...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Cecely
·
Dressyr Och är det någon som vet vad det heter på tyska eller engelska? Har ridit clinic nu under helgen för en tysk tränare och vi fick göra...
Svar
14
· Visningar
2 698
Senast: alazzi
·
V
Körning Tänker köpa både ny sele och ny rockard till min shettis. Har även en 1,5 årig shettis som ska köras in i vinter/vår. Ska troligen köpa...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: Fjunet
·
Dressyr vad är det högsta inom procent har du fått, på vilken klass?! ;)
Svar
9
· Visningar
886
T
Körning Jag har letat svängel länge nu, men hittar ingen, så nu får gubben göra en. Den blir kanske inte så fin :smirk: men bara den har sin...
Svar
12
· Visningar
3 795
Senast: _L_
·
B
Hoppning Är det någon som har koll på hur klasserna ser ut för ponnyer i England. Vad heter de? Hur höga är de? Hur ser tävlingssäsongen ut? Hur...
Svar
9
· Visningar
2 685
Senast: Vertigo
·
O
Islandshäst Jag undrar om några av er är kunniga i de olika islandshästlinjerna, vad som är typiskt för dem och vad som särskiljer dem. Så klart... 2
Svar
22
· Visningar
2 724
Senast: Kurre
·
Distans Om arabhingsten Shakespeare skulle stå på betäckningsstation på fastlandet igen, vilka distansare skulle vara intresserade av att... 2
Svar
24
· Visningar
3 251
Senast: a_schuber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur