Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Var någonstans kan man hitta inbjudningar till framtida inbjudningstävlingar? har hört talas om någon slags tävlingskalender? hur får...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Sorbe
·
L
Trav Jag tänkte köpa mig en pulsmätare i "julklapp" till min lilla travar 2-åring, så att han och jag kan bli lite mer vetenskapliga på vår...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: nilema
·
Körning Jag behöver hjälp. Min kompis skall köpa en ny körpisk till mig, (från piskmakaren i Lund) när hon nu åker till Globen. Men hur lång ska...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Fjunet
·
Hoppning Ibland vet man inte om man skall skratta eller gråta idag vid hoppningen var lillkillen supertaggad (har inte hoppat på en månad och...
Svar
13
· Visningar
1 654
Senast: ia_
·
T
Trav ...är ju världens tråkigaste tid nu! Jobbar till fyra (dock bara varanannan vecka som tur är) & när man kommer hem då är det ju kolsvart...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: ameo
·
L
Hoppning Undrar om det finns någon annan sida än Sadelmagasinet och Sadelkammaren som säljer begangnade märkessadlar. Är ute efter en Jaguar...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: smulan87
·
Islandshäst Fastande i en diskussion idag om hur ryggen på islandshästar ska se ut. Jag tycker att en islandshäst i vilken ålder som helst ska ha en... 2
Svar
32
· Visningar
3 145
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Jag skulle behöva hjälp med att bedöma en bild. Jag skall göra en logotyp för våran gård, och åstadkom igår den här hästen... 2
Svar
29
· Visningar
3 700
Senast: Silfra
·
L
Hoppning undrar hur det är med regler osv. för tävling med ungponny om man är överårig... tex. vilka klasser kan man rida i hopp, dress kan man...
Svar
12
· Visningar
2 531
Senast: Panikie
·
D
Hoppning Någon som var där? :) Vilka blev placerade? Någon som har bilder *skulle vara kul att se* Känner en som var med men vet inte...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Qyenn97
·
Hoppning vet inte om tråden hör hemma här, men berör ju hoppning. Flytta den annars! Lite att tänka på för alla som tävlar hoppning! När...
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: Lady_S
·
J
Tävling En god vän till mig fyller 18 i mars. Vi pratade om hur det var med tävling av C och D ponny. Får man tävla tills man är 19 eller året...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Warhammer
·
H
Hoppning Dottern är himla sugen att vara med på inomhus-SM nästa år, så nu vill hon veta hur det går till...! (Kan tillägga att hon nog behöver...
Svar
8
· Visningar
4 786
Senast: hallontuss
·
G
Övr. Grenar Hejsan! någon som vet om det finns någon svensk nationell förening för engelska fullblod??? och kanske har någon adress till deras ev...
Svar
2
· Visningar
1 964
Senast: gloria
·
Tävling Åker ni på? Hur långt åker ni och vad tävlar ni i? :banana: Eftersom jag vill tävla i westernridning och borr i norra delen av... 2
Svar
23
· Visningar
2 176
Senast: Glenn
·
Trav Eller travare som går som ridhäst snarare. Är det genom STC man fixar det? Skciakr dem ut papper också?
Svar
2
· Visningar
1 985
Senast: Mirre
·
Hoppning Nån som vet hur jag ska få min häst till att sluta sparka och bocka så fort hon slår i eller river hindrerna!?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Linda Nisse
·
K
Distans Hej hej Vad har ni för planer inför nästa säsong? själv ska jag ut med 5-åringen på CR:er. Skulle vara kul om det fanns flera här... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 479
R
Trav Behöver lite hjälp av er "ponnytravsfantaster" här inne:bow: . Dom två sista starterna min ponny gjorde (mitten på sept) blev han...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Russinet
·
Körning Har sökt men inte hittat, trodde det varit uppe tidigare? Är inte riktigt nöjd med min shettisrockard och går i byggtankar, men det vore...
Svar
16
· Visningar
1 638
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka