Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Tävling Vart söker man om man vill hitta tävlingsresultat från en viss häst och ryttare? Har för mig att det ska finns nån bok... Finns det nån...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Elisha
·
T
Hoppning undrar lite om hur det fungerar med kvalning. Får vilken ras som helst kvala men i finalen är det bara dem som är breeders anslutna...
Svar
15
· Visningar
1 828
Senast: apocalypse
·
Tävling I kväll ska jag titta på Insider på TV3 eftersom det tydligen ska handla om bidragsfuskare, som sköter sin häst, men inte kan arbeta...
Svar
13
· Visningar
2 789
Senast: PAC
·
Övr. Grenar Vad är det som räknas som handikapp inom ridsporten? Och vad står alla olika grader för. Mer specifikt än den är svårare än den tack...
Svar
4
· Visningar
1 402
Senast: SusieQ
·
Trav Varför man nu måste göra detta? Det är väl bättre att det rullar på och att man bara får en blankett för att fylla i korrekta...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: nilema
·
L
Dressyr Ni som tävlar LA och uppåt, vad sitter ni i för sadlar? Vore kul att få lite tips och kommentarer. Är en trogen flatbackryttare som... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 015
Senast: Tramptass
·
Islandshäst undrar hur man dömer islandshästavel? hur ska ett bra sto se ut??:confused: vad är bra hovar?? skicka gärna bild så man ser hur det ska... 2
Svar
34
· Visningar
3 731
Senast: Filippan
·
Körning http://www.fotokristerlindh.se/Alnarp050924.1/images/9C8D0313.JPG är det ett flugtäcke, eller är det kedjor? /Jenny
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: JennyK
·
E
Western Nån som vet om "budgetsadeln" ( 2995 kronor ) från Hov & Tass är nåt å hänga i julgranen...? ;) Nån som kan hjälpa mig..? :bump:
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: IngaLena
·
J
Trav Om en kusk/tränare skadar Travsportens anseende kan ju dennes licens dras in! Undrar om det inte är dax för STC att agera och...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: jari
·
F
Trav satt och bläddrade lite mellan kanalerna i måndags kväll, och trillar in på vinnare plus, på tv4+. såg att de körde ett lopp med 15...
Svar
11
· Visningar
5 012
Senast: solros
·
Övr. Grenar vilka ska dit å se alla storlöp ? jag ska tälva KM i hoppning, men hoppas på att jag hinner, det börjar tio..så jag kanske hinner se... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 147
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
T
Tävling JAg undrar hur man kommer med i SM jag har alltid intresserat mej av det. Är det så att det är kvaltävlingar runt om i ladet eller är...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: da_hannah
·
Hoppning Jag har haft uppehåll från hoppningen i ca 1½ år och har nu börjat igen. Har en häst som tittar mycket på hinfren och därför ofta...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: fnorr
·
Körning och...vad kommer ut ur transporten då? /jenny
Svar
5
· Visningar
898
Senast: mizz
·
M
Dressyr nu håller jag på att slå knut på mina tankar. nyss kunde jag inte ens komma på hur man gör en vanlig galoppfattning :crazy: och så...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: Majjijann
·
Dressyr Hur fungerar det mad uppklassning i dressyren vad gäller stor häst. Får man t e x tävla Lc:2 en helg och La:3 nästa? För att sedan tävla...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Ylva
·
Tävling Nu måste jag bara få lite klarhet i vissa saker :) Nu är det så att jag förhoppningsvis blir hästägare *peppar peppar* och har ju då...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Catinca
·
Dressyr Den 4:e december har klubben clear round dressyr, Lätt c. Jag har ridit det programmet tidigare, och jag vet att det inte skulle vara...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Dressyrfantasten
·
Western sen jag blev tvungen att sälja sadeln...rida med dressyrsadel och träna blir bara fel...är det nån som har lust att hjälpa en fattig...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sasucatu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka