Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur går det för er med åringarna? Hur långt har ni kommit? Våran Diesel Doris (Malabar Circle Ås-Lisa Crown) har vi lämnat på... 2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: Nebraska
·
Distans Hejsan, jag undrar om någon har erfarenhet av distanstävlande med häst som har spattförändringar? Vi har nyss kommit underfund med att...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: SiZo
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 107
Senast: Hot Shot
·
T
Körning Jag undrar vad jag ska ha för utrustning om jag vill börja köra med min Maxade D-ponny val. han är korsning mellan Connemara &...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Dressyr En häst som går i form på kort tygel och en häst som går i form på hängande tygel - vad är skillnaden? Vad anser ni är bäst - en häst... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 963
Senast: doleron
·
N
Körning Är nybörjare på det här med körning.... Finns säkert tusentals trådar om detta men men...hoppas ni orkar svara på mina frågor? :angel...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Ninjaninis
·
Fälttävlan Dum fråga från dressyrmänniska... :angel: Varför har hästarna silvertejp på näsan i terrängen?? Har aldrig sett det förr, men nu verkar... 2
Svar
32
· Visningar
9 565
Körning På måndag är det besiktning, sen är han vår! *håller tummarna* Här kommer bild på nya hästen. Kevin -97 NF valack /jenny 2
Svar
23
· Visningar
1 998
Senast: Nora
·
U
Dressyr bara ja som tycker man borde få tävla dressyr barbacka? har en häst som ja inte hittat sadel till på hur länge som helst o de har gjort...
Svar
8
· Visningar
1 430
Y
Islandshäst Min medryttarhäst har lite svårt för tölten. Hon är femgångare fast aldrig tränad i pass direkt. Hur ska jag göra för att få henne att...
Svar
10
· Visningar
1 659
Senast: SannaBoo
·
Trav Nu underar jag på att köpa en ny brösta att ha när man kör rockard. Har hittils bara använt en kortbrösta och det har funkat bra. Men nu... 2
Svar
36
· Visningar
2 791
Senast: Russinet
·
Övr. Grenar kanske det! men som jag skrev i ett annat inlägg gillar jag utmaningar! sålänge dom går bit för bit och att jag får lite stöd på...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: enjes
·
C
Distans Hur gör ni erfarna distansryttare (dvs ni som har tävlat nån gång ;) ), låter ni hästen gå i rätt form/på tygeln eller ej när ni tävlar...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: karingadde
·
G
Fälttävlan Två döda hästar i gårdagens terräng i Kreuth. Woodsides Ashby (Bettina Hoys vita sagohäst, som för övrigt ledde efter dressyren med... 2
Svar
28
· Visningar
3 190
Senast: Banned
·
V
Övr. Grenar Hur kommer man i kontakt med tränare på en galoppbana? Hur vet man att dom är bra?
Svar
1
· Visningar
804
Senast: enjes
·
Körning Hej. Jag har letat och letet efter en fin bröst sele till min ardenner men hittar ingen. här det någon här som vet vart man kan få tag...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: _L_
·
T
Islandshäst Är det nån som vet om Johann R Skulason har någon hemsida?
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: FANNE
·
Tävling Jag ska tävla om två veckor och jag börjar raden att vara jätte nervös.. Det är inte normalt anser jag i allfall. :( Kanske kan bero på...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Glenn
·
Körning Kolla! Brösta med svag böj för strupen. Hade passat perfekt för oss med ont om plats. Hoppas sånt utvecklas i Europa med. /jenny
Svar
16
· Visningar
1 867
Senast: Gullan86
·
K
Western Som har haft möte, hur många finns det egentligen behov av i ett sånt litet land som Sverige är? "Mycket positivt Western möte avhölls...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka