Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Hoppning Bara så Ni vet! :D
Svar
17
· Visningar
934
Senast: Venezuelas
·
I
Distans Eftersom jag har ett friskt sto i produktiv ålder som gått en del, har jag naturligtvis funderat på att se om det går att få fram en... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 456
Senast: a_schuber
·
L
Islandshäst Varför kallas en ponny för häst??? 6 7 8
Svar
141
· Visningar
17 003
Senast: Netla
·
P
Islandshäst Någon som vert vart alla fina Vm hästar tog vägen efter VM? :love: Jag mena Silfurtoppur vet man ju och samma med Reynir men alla... 2
Svar
37
· Visningar
3 297
Senast: Svíþjóð
·
H
Tävling Var köper man in rosetter till klubbar, billigaste? snyggaste? med egen logga i mitten och till klubbtävling är det nu. Tack för svar
Svar
10
· Visningar
4 101
Senast: Henchen
·
Tävling Är det någon som vet var jag kan hitta tävlingsresultat? Jag vet att man kan söka resultat på ridsportförbundets sida, men det är ju...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: starcraft
·
Körning Har på flera olika ställen läst om att man kan införskaffa en kuskkil att sitta på för att komma lite högre upp. Detta är något jag...
Svar
7
· Visningar
1 680
Senast: Cilva
·
Islandshäst Jag läste på SiF´s hemsida att nu i helgen är det Lag-ungdoms SM i Norrköping. Eftersom jag bor ganska nära funderar jag på att åka och... 2
Svar
31
· Visningar
3 151
Senast: HlínLover
·
P
Islandshäst När ni ska rida in era unghästar och för första gången tar på dom ett bett , vad för slags bett tar ni på dom. Vanligt , tredelat mm?
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Kick
·
P
Islandshäst Är nyfiken på islandshästen men har bara ridit en en gång på tur ridning. :bump: Vilken ras kan man jämföra med? Hur är de i lynnet...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: ang
·
M
Dressyr hejsan, en 27 årig kille, började rida i våras. (hur många gånger har jag inte sagt det??), funderar på att börja rida dressyr, tycker... 2
Svar
31
· Visningar
4 075
Senast: mrLarsson
·
G
Distans Hej! Nu i helgen hölls en träningshelg för distansryttare på Idrottshögskolan Bosön i Stockholm. Givetvis håller jag mig borta från...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: millennia
·
Dressyr Bra tips för att få upp ryggen och få med bakbenen. Alla tips är välkommna:) Både i ridning och tömkörning/longering. Cavalleti är...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Breccia_
·
S
Dressyr :confused: :confused: Jag har läst en artikel om craig Stevens i hästfocus och gillar verkligen hans stil på dressyren och...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: via
·
Islandshäst Har hört att man inte ska tölta i uppförsbacke, men varför? Någon som har lust att berätta varför? 2
Svar
21
· Visningar
3 022
Senast: Boj
·
Islandshäst JAA!! äntligen fick jag min dröm i uppfyllelse! :love: I sommar ska jag och min kompis sticka till Island och jobba. Vi har fått svar...
Svar
17
· Visningar
2 275
Senast: Kick
·
M
Dressyr Hej! Jag har ridit mitt varmblods sto i snart 3 månader, hon är välutvecklad och mycket trevlig att ha att göra med. Har ett...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: overtyre
·
Islandshäst vad är det för skillnad på 5-gång o lätt 5-gång? har inte fattat än! :o nån som kan förklara det på ett bra sätt? tacksam för svar... 2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: Filippan
·
V
Körning En liten fråga.. I vilka grenar kan man tävla i när det gäller körning?
Svar
10
· Visningar
1 292
Senast: holmharness
·
S
Hoppning Är det någon som vet om Malin hoppade Milton när hon var hos John Whitaker och jobbade för flera år sedan? 2
Svar
21
· Visningar
3 308
Senast: exelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka