Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst Jag har bestämt mig för att rida privatlektioner på islandshäst och skall inom kort rida min första lektion. Jag har tidigare endast...
Svar
5
· Visningar
1 725
Senast: Tvistjarna
·
A
Dressyr Hej! Är det nån som kanske kan försöka förklara hur man gör en skänkelvikning? Om ja säger att ja ska göra en vändsnettigenom i...
Svar
15
· Visningar
2 492
Hoppning Hur gör man egentligen för att kvala till MSV B?:confused:
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Lollan
·
P
Islandshäst Är det tillåtet enligt FIPO att tävla utan nosgrimma?
Svar
4
· Visningar
849
Senast: sandrus_1234
·
Dressyr har en jättefin femåring som jag ridit i ett år nu. han kan gå jätte fint i skritten och traven. vill gärna hjälpa honom att gå i bättre...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: grazzie
·
T
Islandshäst Måste bara få skriva av mej lite! ja ahr en isis! har haft lite problem me att hon inte andvänder baken och att hon inte är lösgjord i...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Poplan
·
P
Hoppning Jag har en islandshäst som jag brukar hoppa ibland. Han hoppar inte så högt 80 kanske men han är inte heller byggd som en hopphäst. Men...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: starcraft
·
T
Hoppning Jag har hört rykten om att from årsskiftet så ska alla (åtminstånde ponnyryttare) upp till en viss nivå vara tvugna att använda... 2
Svar
25
· Visningar
2 020
Senast: mumin
·
M
Islandshäst FIPO har ju reviderats en del när det gäller vilka typer av bett som får användas. Är det någon som vet om det är några förändringar på...
Svar
2
· Visningar
890
·
Islandshäst Jag har en isladshäst på tio år. Hon är väldig fin :angel: :love: fyrgångare, hon har blivit tävlad och jag ska förhoppningsvis tävla...
Svar
9
· Visningar
1 068
·
I
Islandshäst Har en haflinger/islandshäst korsning som jag hoppar mycket med. Nästan jämt passar han, eller ngt annat, med bakbenen när vi tränar...
Svar
3
· Visningar
1 115
·
E
Övr. Grenar Jag och en kompis ska åka till england till sommaren och praktisera. :bump: Är det någon av er som vet ett bra galoppstall i England...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Korpen_
·
A
Övr. Grenar För en fälttävlanshäst så är det väl bra att träna lungor och hjärta på en galoppbana? Men det är väl ett ganska så tungt underlag på...
Svar
12
· Visningar
1 353
Senast: Ninniw
·
Hoppning I en annan tråd diskuterades Rodrigos underskänkel, folk klagade på att han hade tårna utåt. Jag rider regelbundet för A och B tränare... 2
Svar
20
· Visningar
1 859
Senast: Martinaa
·
E
Körning Nu har jag äntligen masat med mig kameran och fottat kärran, den som jag håller på att fixa svängel till. Så här ser den ut (lägg märke...
Svar
12
· Visningar
1 464
Senast: Gullan86
·
Trav är det så att en häst måste vara kvalad för vagn NÅN gång för att få kvala i monté? jag har för mig att det var så, men saker kan ju...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: giffan
·
Körning Nh har jag kollat jula och biltema på nätet, men inte hittat de reflexer jag är ute efter! Vet någon var man kan köpa trekantiga, röda...
Svar
17
· Visningar
2 361
J
Övr. Grenar känns förjävligt varenda häst jag sätter mig upp på antingen i löp lr när vi ska gå jobb gör ju sönder, fast det är väl bara att vänja... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 791
·
L
Övr. Grenar GRATTIS PÅ FÖRDELSEDAGEN!!! Hoppas du får en riktigt bra dag! :banana: Önskar Lotta Andersson (f.d. Lundqvist)
Svar
14
· Visningar
1 014
·
K
Hoppning visst det är bara en jätte lätt klass, CR 60 cm.. så nu har jga några frågor, var kankse 2-3 år sen jga tävlade sist. vad ska jga...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka