Lag SM, fort!

men i bland har man ju inte marginalerna på sin sida:smirk: och förresten så va alla duktiga som ställde upp;):banana:
 
så där..men det går att åka bil tar 20-30 min beror på vem som kör :D känner du henne?
 
frey han va go! han va bra på att hoppa :D det finns filmat när jag hoppar med honom :D :crazy:
 
han var världens bästa häst nånsin!
Första gången jag red ut barbacka på honom så hoppade jag!! :D han var så jäkla härlig den hästen! Fan va jag saknar honom!
 
Sv: Lag SM, fort!

detta är en väldigt gamal tråd, bara så du vet ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: Acto
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 478
Senast: Linda_A
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 903
Senast: ptr
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 093
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp