Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Hej en undran, får man regga en travare i efterhand och starta i löp? om den inte är reggad (ingen frysmärkning) hur kan det då...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: ghost
·
K
Islandshäst Hejsan! jag har ridskola och tänkte höra mig för lite vad man skulle vilja lära sig på teorilektionerna??? kom gärna med förslag!! :)
Svar
8
· Visningar
2 046
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Är det nån som vet när (datum) och var nästa VM i Islandshäst ridning hålls??
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: Svíþjóð
·
B
Islandshäst Lynne diskuteras ofta i avelsfrågorna. Så vad är egentligen "bra lynne"? För mig är det en häst som kan ridas av nybörjaren likaväl... 2
Svar
22
· Visningar
3 024
Senast: Poplan
·
Tävling jag är själv det men tycker många frammförallt ponnyryttare skriker slår och rycker i hästen på banan om den inte hoppar... inte så...
Svar
19
· Visningar
1 239
Senast: sweet_extraa
·
Körning Vår ena körhäst har nu med 1 års mellanrum haft inflammation i sitt ena bakknä och veterinären tror nu inte att han håller för körning...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: Vaccan
·
O
Tävling Är ibland med och organiserar tävlingar, och är nu väldigt less på den vinnarmusik som vi har (dvs musik att rida ärevarv till). Har ni... 2 3
Svar
45
· Visningar
12 805
Senast: mysboll
·
T
Trav Hej! Håller på att ta B-tränarlicens & sitter & pluggar, men har ett gäng frågor som jag inte hittar några svar på... Hoppas att någon...
Svar
4
· Visningar
2 431
Senast: giffan
·
Övr. Grenar Hm... hur ska jag formulera detta. Jag har en d-ponny som jag pga KS har ridit intervallträning i galopp de senaste 4 månaderna. Han är...
Svar
12
· Visningar
1 668
Senast: minimi
·
Islandshäst Har haft problem med min islänning vid skoning. Hon är jättesnäll och den mest lätthanterliga häst man kan tänka sig, så jag kunde inte...
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: bettysmatte
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om någon som kan isländska kunde översätta några meningar åt mig om min hästs pappa? Dessa omdömen om honom hittade jag...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: Kick
·
Islandshäst Hej Jag antar att det finns en hel del av er som importerat hästar från Island. Erfarenheter???? När på året kom er import häst...
Svar
2
· Visningar
1 350
Senast: Kick
·
P
Körning Jaha då var det dax igen att byte däck. Jag bruker alltid byte däck på min vagn när vi ändrer klockan. Hur gör ni? Byter ni däck på...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Inte_Ung
·
G
Övr. Grenar I vårt travarland är det lätt att glömma hur GIGANTISK galoppsporten är i stora världen. Utanför Värmland.... För att alla... 2
Svar
29
· Visningar
2 889
Senast: Genberg
·
Körning Har en sele med däckel, draglinor och baksele. Jag undrar några saker som kanske någon här kan svara på: 1. Hur mycket ska svängeln...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Kalinka
·
E
Tävling Någon mer än jag som gillar att tävla/träna bruksridning? :confused: Det är synd att det ordnas så lite tävlingar, är det nån som vet i... 2
Svar
27
· Visningar
3 694
Senast: cactuspower
·
Trav Var och tog bort vargtänderna på Lillan förra veckan, då noterade tandläkaren att hon ser ut att vara lite svullen över ryggen. Har...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: orion_x
·
E
Tävling Nån som vet vart man söker en plats till ponny Landslaget i hoppning? //Emilia
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: PrinceFair
·
Western nån som har något tips på en bra sadel man kan ha till en fjording? har hört att arabwesternsadlar ska vara bra och kunna sitta... 2
Svar
26
· Visningar
1 873
Senast: doleron
·
  • Låst
Trav Nu börjar det bli lite många grattistrådar här. ;) Vi samlar ALLA grattis under denna tråd i stället! :D 33 34 35
Svar
697
· Visningar
37 269
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka