Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Islandshäst Jag vill inte ha några namn på ställena så tråden blir borttagen... ;) Men eftersom tanken gror att jag en dag i en inte alldeles...
Svar
10
· Visningar
1 645
Senast: Rolle
·
L
Dressyr Jag rider en nordis som är underbar på alla vis, men i galoppen är det nästan helt omöjligt att samla henne. Hennes förra ryttare lät...
Svar
12
· Visningar
3 290
Senast: Susan
·
Islandshäst Min islänning går i form i så gott som alla gångarter i paddocken. Dvs efter jag ridit henne på volt. Traven är svårast. Hon blir...
Svar
18
· Visningar
1 467
Senast: Poplan
·
Islandshäst Satt och läste FIPO igår. Är inte happy mouth gummibett (med kärna ju) tredelat godkänt att tävla i? Blev väldigt förvånad när jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 151
·
M
Islandshäst Hej ! Jo jag undrar lite om de här betten från Top reiter, vad har dom för funktion? till vilka hästar funkar dom bäst på ? osv...
Svar
4
· Visningar
1 407
·
I
Islandshäst Med tanke på ena tråden här nere.. om dennna passar bättre på avel, snälla flyttad en då... TPFH Min killes fötter växer så, från vem... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 087
Senast: sambaengi
·
Y
Hoppning Nån som kan säjja om man får ha en klubb tröjja på lokal hopptävling?? alltså den har ingen luvva lr nått. vet att de har funnits nått...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Ylva
·
M
Tävling Jag ska vara med på maskeradhoppning på ridskolan på lördag. Har ni några förslag på utklädning som är ganska enkel men rolig? Helst...
Svar
1
· Visningar
1 200
Körning Nu ska det köras! :) Ska köra in (eller repetera, vet inte om han är körd innan) min vite springare. Har en robust rokard som jag...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: _L_
·
Islandshäst Hej! Tänkte bara höra hur ni gör, som rider pass då och då, när ni lägger den?? Lägger ni från tölt eller galopp?? Och hur gör ni...
Svar
15
· Visningar
2 338
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Där man kan hitta bilder och fakta på islandshästar från island? Jag vill nämligen hitta lite sånt om min hästs föräldrar.. :o :angel: :)
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Pocahontas
·
A
Distans Hej Är alldeles ny här och har precis köpt ett arabiskt fullblod som jag tänkte börja rida distans med, inte så mycket för att tävla...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: AliceSpring
·
M
Övr. Grenar Hejsan, Någon som ska söka arbetsryttarutbildningen på strömsholm nästa år? Är det någon som vet hur man bor under tiden man är där...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Korpen_
·
Övr. Grenar Hur mycket snabbare är en häst med aluminiumskor än med järnskor? Barfota?
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Ninniw
·
O
Hoppning Hur är det nu, får man starta två gånger i samma klass med samma häst? :o :angel:
Svar
2
· Visningar
765
Senast: PrinceFair
·
Körning En fråga från en okunnig... :p Har tänkt på det förr och kom att undra över det igår när jag såg en film. Varför rids en del hästar...
Svar
2
· Visningar
1 700
Senast: Julle
·
Hoppning Tänkte löshoppa min häst idag. Eller hon är i c-ponny format. Jag tänkte göra en oxer som själva "hindret". men vill ha ett mindre...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Vilya
·
Islandshäst Rider en väldigt travtaktig valack. Han har stora rörelser, men har väldiga problem med tölten (har ridit för ett par tränare som bara...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: Skatan
·
J
Körning Äntligen är vårt tolvåriga islandssto inkört!! Allt har gått enligt planerna (=bra!) och nu kör vi glatt omkring med loksele och...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Nora
·
V
Hoppning har shoppat hindermaterial. Nya bommar, hinderstöd, en vattenmatta *love vattenmatta!! :love: * När jag såg det blev jag så j*vla...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Panikie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21