Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Distans Hur tänker ni när ni ger foder till era distashästar? Kan man jämföra med maratonslöparna som ska äta långsamma kolhydrater? Bör man...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Stopek
·
Körning min häst 'r jätte rädd för skaklarna, jag har tränat så mkt,, men inget hjälper,,har ni några tipps`?? han kan stå mellan skaklarna i en...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: ancan
·
Körning Har möjlighet att köpa en eller flera gamla vagnar, som jag berättat förut. Nu är det bara det att de vill att jag lägger bud :( Så...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Madelene
·
K
Dressyr Haha, tävlade dressyr i helgen och vann LA:1 (68%). Är överlycklig, fick 8 på mellantraven, 8 på halt hälsning (den sista), och sheeet... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
Senast: Kung Bob
·
Trav Min racer accepterar det mesta men ...det där med öronproppar verkar som förgjort. jag pillar och kliar och trixar varje dag men han... 2
Svar
26
· Visningar
3 069
F
Islandshäst Har en tvååring som inte har visat ett enda steg trav i hagen! Skritten är passtaktig, tölten är passtaktig men galoppen är ganska fin...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Mist
·
T
Western Hur fungerar det? Har sett det många gånger förr men aldrig reflekterat hur man använder alla dessa tyglar. Nån som kan förklara eller...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: tinystina
·
Övr. Grenar Hej. Jag undrar kort och gott: Finns det något Riddarsällskap i Skåne eller möjligen Halland? Och som dessutom accepterar tjejer...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: KungTulle
·
Körning ja nu kommer jag här igen med ytterligare en tråd=) men nu e det brådis och jag behöver råd från ER! :bump: jag ska nämligen... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 750
Senast: åke
·
Dressyr Hur lär man sin häst gå in i en lugn kort galopp?
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Ajda
·
T
Distans Efter lite fundering har jag nu planerat att rida fyra ritter 2006 Och eftersom det är dyrt att fara runt i Sverige...så varför inte...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Teodora
·
V
Hoppning Här har vi den lilla krabaten! Andra tävlingen för säsongen och han har gått nolla i alla tre klasser. Går som ponny bland storhäst...
Svar
17
· Visningar
1 420
Senast: vbm
·
T
Islandshäst Vad skulle ni ge för denna sadeln? Det är en Zaldi islandsadel från 98, i mycket fint skick. Skulle vara kul att veta, för dom...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: IrpaSnirpa
·
Hoppning Var ju en hel del här inifrån som skulle starta semin i Vinslöv idag. Hur har det gått ?? Någon som har varit där som vill ge en nyfiken...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: EmelieR
·
D
Hoppning Hej! Jag behöver tips om vad ni tror att problemet kan vara...: Min häst sticker efter att han har hoppat ett hinder. Han är... 2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: EmelieR
·
C
Tävling Har en kompis som går i 9:an dvs hon är 15 år som har gjort Grönt kort idag. Jag tog mitt 98 och på den tiden så fick man inte såna...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: superstar
·
J
Islandshäst I senaste numret av denna tidning fick en högt uppsatt person inom SIF svidande kritik i en insändare av en av de som tidigare arbetade... 24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 552
Senast: sambaengi
·
F
Hoppning Om det finns en klass med 27 i avd A och 20 avd B hästar. Sen en klass med bara unghästar 32 stycken och sen börjar min klass. När tror...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Febbe
·
W
Körning Funderar på att köpa en rockard från Globus. Ni som har en sån är den bra?
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: woffihaa
·
N
Islandshäst Jag har aldrig ridit islandshästar förut men har nu fått ett erbjudande om att ha en på halvfoder. Jag kan inte särskilt mycket om deras...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Hogstorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka