Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning På följande sida förklaras mkt av mystiken till vissa underliga beteende på hoppbanan ... Följ länken och välj därefter sida 1 eller 2... 2
Svar
35
· Visningar
2 924
Senast: mathilhill
·
Islandshäst hej! tänkt visa ett kollage på förra ridlektonen för en månad sen ska nämligen rida lektion igen nu på lördag och tänkte jag kunde få... 2
Svar
33
· Visningar
3 300
Senast: Gullan86
·
Körning Hejsan! Jag har själv en Kallblodstravare, dock ej travtränad. Jag skulle tycka det vore kul om ni som kör kallblod kunde presentera er... 2
Svar
24
· Visningar
2 683
Senast: Ingrid och Lukas
·
Tävling Vad gör man om man ska förnya sin licens och inte hittar sitt gamla licensnummer? Jag tävlade ponny för typ två år sedan och trodde inte...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: shampiz
·
Tävling Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: LenaH
·
C
Hoppning Jag skulle behöva lite tips hur jag ska rida fram inför en hopptävlingen . Min ponny fulkomligt ÄLSKAR att hoppa och kan ibland bli...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Emma_267
·
M
Hoppning OBS!OBS!OBS! Det här är absolut inte en annons!! OBS!OBS!OBS! Jag fick hem nya hästen för drygt en vecka sen, och enligt mig har... 2
Svar
34
· Visningar
4 019
Senast: nexxa
·
I
Islandshäst Skulle vilja ha lite tips på hur man får hästen att "explodera" i tölten... Min valack är 11 år nu, och har tills för ett år sedan varit...
Svar
9
· Visningar
3 603
Senast: myrkvan
·
G
Hoppning får man lov att tävla med en bomlös sadel i hoppning?? Iaf klubbtävlingar?? /T :)
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Granz
·
T
Islandshäst Ska nu iväg på min första tävling. :banana: Ska starta i lätt fyrgång och lätt tölt. Har inte fått tag i någon fipo än, det är en...
Svar
2
· Visningar
1 018
Trav Mi treåring efter His Majesty är så ivrig att träna och så lättränad att hon blir halt då och då för vi tränar på en ganska tung...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Sonic76
·
E
Hoppning ja ska göra ett projetkarbete i skolan o hur det går till inför en hopptävling. skulle behöva lite hjälp med hur andra lägger upp sin...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: busungeN
·
Trav Med sorg i hjärtat måste jag berätta att en av travtränare Petri Salmelas hästar har varit tvungen att avlivas efter att en transport...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: jari
·
Dressyr har lite frågor. Ska tävla LB:1 och LC:1 va de tänkt. på min klubb. är det oket att tävla det om an inte tävlat förut? Är det noga att...
Svar
13
· Visningar
971
Distans Får hästarna massage,tar ni ut kiropraktor eller liknande,lösdrift,fodertillskott,längre viloperioder?Kul & höra! ;)
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: neywaz
·
K
Trav Hej på er allihopa! Nu på söndag är det ju trav på Solvalla. Kriteriefinalen! Vilka ska dit? Har ni starthästar den dagen? Jag... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 297
Senast: stally
·
Western Hörde av en vän i gamet att westernhattarnas färger har olika betydelser.. Ljusgrå skulle tydligen betyda att man var förlovad.. :D...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Bill
·
Western Hur fungerar det? Är det hästen som läser av kalven mestadels, eller är det mestadels ryttaren som dirigerar hästen vart den ska gå...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: jogr
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: Kung Bob
·
E
Fälttävlan HUr gick det för er i Trollhättan?? Själv måste jag gnälla lite på det kassa arangemanget... Dom tappa bort mig 5 ggr, vilket va MYCKET... 2
Svar
28
· Visningar
2 535
Senast: Salonikel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka