Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Nån som kan berätta vad det är för skillnad. Internationella: Vad jag kan komma på så är det ju krav på att ryttarna ska hoppa i...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Cyllene
·
Trav nån som kan hålltiderna för fredagen?
Svar
4
· Visningar
820
Senast: misan
·
Körning Hej. Trött på att diskutera självklara saker som bakselar så lägger jag in en fråga om halter. När jag gör halt, så tittar alltid...
Svar
7
· Visningar
951
U
Tävling Blev lite bekymrad när jag säg att det bara var ansökt om tre regionala ponnydressyrtävlingar och fem st på häst. Är det bara i Norrland...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: kicki71
·
N
Fälttävlan Jaha....Vem ska till Vinslöv då? Jag ska dit med min vattenrädda häst. Kommer bli spännande värre. Vilka klasser ska ni rida. Jag... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 816
Senast: JessicaHH
·
V
Fälttävlan Jag har funderat mycket ända sedan gammelns tråd här ang förberedelser för FT. NU var det kanske en "klumpig" tråd som tydligen var som... 2
Svar
26
· Visningar
2 604
Senast: Undret
·
D
Körning Hej ! Ska köpa loksele till min nordis.Var hittar man en bra sele ,bekväm för hästen ,snygg och hållbar.
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Fia-Lina
·
P
Tävling Hästen är lättlastad men kan inte stå stilla i den på tävling etc. Så länge vi kör är allt bra men när vi kommer fram till...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: Birke
·
P
Körning på ett bra tag för mig. I dag var jag med om någe rikti otäkt må ni tro. Jag skull fare som vanligt till Valdemar för lit 9 kaffe och... 2
Svar
23
· Visningar
2 381
Senast: pufffan
·
I
Trav Sedan några dagar är jag för första gången på nära 15 år hästlös. Eftersom jag sedan ett år tillbaka varit arbetslös i perioder har...
Svar
7
· Visningar
2 499
Senast: prinsus_
·
Western Tusen tack alla som hjälpte mig med svar om mina pleasure frågor! :bump: Det gick bra på tävlingen Kom 4:a! Helt övertygad om att det...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Excalibur
·
Trav Lillasyster har en shettis som hon motionskör med sulky och travsele. Tänkte höra med er som kan vilken typ av brösta som är lämpligast...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: giffan
·
J
Trav Tycker ni att det var rätt häst som vann? Jaded fick ju en flygande start... Sen måste man berömma Conny Nobell också, vilken häst...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: Gabbi
·
B
Trav Vad är skillnaden att använda vid körning hemma? En smal kortbrösta att sätta i vagen mot en förbygel? För-/nackdelar? Vi pratar... 2
Svar
27
· Visningar
4 612
Senast: jari
·
N
Islandshäst Den hær vintern ska jag rida lektion för Reynir Aðalsteinsson! :bump: Ær sa glad, det ska bli SUPER verkligen! Han kommer hem fran...
Svar
13
· Visningar
2 546
Senast: Gullan86
·
A
Trav Nu har min ponny börjat knasa sig (galopperar), och jag har länge funderat på att tynga ner henne med vikter fram. Det här med boots...
Svar
18
· Visningar
1 432
Senast: AK47Kalashnikov
·
Tävling Att man får ta upp en D-ponny och rida som storhäst vet jag. Men hur fungerar det med lektionsponny? För att "en vanlig ponny" ska få...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: trazel
·
N
Körning Idag när vi var ute och körde gick ena hjulet över en torr kvist som knäcktes. Lajbansläskigt!!! :eek: Det blev ett skutt och en spark i... 2
Svar
20
· Visningar
2 435
Senast: Asa_S
·
P
Körning Idag gick jag som jag bruker här på gården och funderede lit. Jag tänkt att jag skull ta och prove tvåhjulingen efter Kotte. Han har...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: åke
·
Islandshäst Fick inget svar under utrustning så jag provar här. Har pioneer slutat existera?? Har ringt 08-numret som är upphört utan hänvisning...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka