Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav Ponnyn fungerar inte alls i traven längre.. Efter ett strålande fjolår med rekordsänkningar och placeringar i nästan varje lopp stämmer...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: AK47Kalashnikov
·
F
Trav Sitter här och tittar på hjul på Mantorps Travshop, och blir lite förvirrad när det på bilderna inte är "piggar" utåt på hjulen, i...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: AK47Kalashnikov
·
W
Dressyr Hejsan!! Jag tänkte starta en dressyr tävling bara en LB:1 men ändå :D Det är en ponny jag har och vi tävlar annars hoppning men ändå... 2
Svar
22
· Visningar
1 704
Senast: Ylva
·
Tävling Vart hittar jag info om de nya reglerna ang att skriva ut licenser. Har varit inne o letet på Ridsportförbundet men hittat den, Suck...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Ylva
·
H
Tävling ska tävla i mon och har fått hästnummret 7. hur ska jag fixa nummerlappen?? 007 eller (blankt)(blankt)7 eller en 7 i mitten?? ir...
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: pascalle
·
W
Dressyr Hur ofta TRÄNAr ni med sporrar och varför? Kan hästen bli skänkel döv om man alltid rider dressyr med sporrar? :bow: 2
Svar
34
· Visningar
2 774
Senast: Undret
·
Islandshäst hejsan skulle gärna vilja ha lite tips på igångsättning på en häst som stått en längre tid... Är detta rimliga saker att göra första...
Svar
9
· Visningar
1 740
Senast: ullen10
·
Körning Och där var mörkt, trångt och dammigt. Nja, kanske var jag inte i himlen, men i allafall i Alladins skattkammare :) Och den befann sig...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: _L_
·
E
Övr. Grenar point to point på lördagen - kl 11 - 2 löp http://biphome.spray.se/pointtopoint/ och ponny och ridhäst på söndag kl 17 - 2 löp...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: experten
·
R
Hoppning Vilka klubbar tävlar ni för? Är ni nöjda med dom? Ngn som kan tipsa om en bra klubb i sthlms området? funderar på att byta 2
Svar
30
· Visningar
2 595
Senast: Husmusen
·
T
Tävling Hur går det till när man vill tävla som junior på storhäst? Finns det speciella tävlingar (tänker främst på dressyr)? TACK :bow: :bow:
Svar
2
· Visningar
806
Senast: FT_ryttare
·
B
Trav Hur stor skillnad blir det för hästen om den är "van" att köras med speedcart och man plötsligt selar ut den med rockard och slänger i...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: mazariin
·
Dressyr Jag fick tillsägelse av domaren för att jag hade martingalstoppar på tyglarna. Jag har tävlat på dem (lokalt) i flera år utan att någon...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: pinky
·
Tävling Har funderat på det är ett tag. Tänk er nu (rent hypotetiskt sett) att jag skulle ha två ponnyer som jag tävlade med på lokal/regional...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: San Q
·
M
Distans Är det någon som vet om tävlingen gå lör 8/10 eller sön 9/10?? På proppen står sön 8/10..... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 840
Senast: Macken22
·
A
Dressyr Har undrat över en grejj.. Jag vet att om man rider in med spö så får man samma avdrag som om de vore en felridning. Men vad händer om...
Svar
14
· Visningar
1 108
Trav Någon mer äm jag som noterat att hälften av de startande hästarna har Tyson II som pappa? Inte illa.. är det bara tyson som prouducerar...
Svar
16
· Visningar
1 180
Senast: gonkan
·
Western Var får man tag på det och vad kostar det? Ska göra ett skolarbete om westernridning och behöver ett TR Finns det på nätet? Känns...
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: Ragatan
·
Dressyr Lokal tävling på stor häst: får man ha vilken kavaj man vill då? Måste det vara en ridkavaj? Lite dum fråga kanske, men jag har inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 015
Senast: Akustik
·
F
Dressyr har har ridit min kompis häst och har försökt hjälpa henne men gick inte så bra .... han :hästen: börjar bocka så fort han fattar...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Fancy Flower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈