Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Vad föredrar ni, och varför? :) Har märkt att det skiljer sig väldigt, vissa menar att femgångare är mest kompletta och andra tycker... 2
Svar
24
· Visningar
6 615
Senast: Osterang
·
Körning De enda lokselarna jag har sett som varit i konstläder har varit amish-selar från USA. Någon som vet om det finns fler sorter? De jag...
Svar
4
· Visningar
1 694
Senast: Lydia
·
Islandshäst Jag ska sko idag, bor i sthlms området. Vi har ju fortf snö kvar. Jag skor om var 7-8 v. Får man i slutet på april tävla med...
Svar
3
· Visningar
1 149
Islandshäst Har kikat runt på ett stort antal annonser bara för mitt eget nöjes skull, och nu är jag nyfiken. Förvånas över hur många som måste...
Svar
11
· Visningar
2 015
Senast: Petronella
·
J
Trav Någon som vet något om denna super-travare? =) Min pålle e nämligen släkt med honom, någon sóm har en släkting till Nevele Pride? Vore... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
26 300
Senast: supersonic
·
Trav Var kan man hitta det fullständiga resultatet? Jag hittar bara summering på asvt. På travsport.se finns de nya inte med under avelshingstar.
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: solros
·
Körning Hej alla ! Denna tåd är för alla som vill hitta nytt och trevligt körfolk ! I närheten där man har sin häst så man kan gemensamt ut... 2 3
Svar
51
· Visningar
8 823
Senast: Fjording
·
Western Brukar det inte finnas en årlig tråd om avel? Nåväl, nu finns det. Har ni några ston som ska betäckas/är betäckta i år? Vilka hingstar...
Svar
4
· Visningar
1 621
Senast: Elanor
·
Körning Nu har jag legat sadlar på hyllan och ska satsa på körning med en shettis. Jag har väl lite erfarenhet inom körning (med fjordingar...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: alexvb
·
Dressyr Min häst har haft en fin trav med sväv, men nu är den borta och en fyrtaktig liten trav är kvar. Så har ni på dressyrsidan några bra...
Svar
10
· Visningar
2 571
Senast: rostad
·
Trav Som tråden säger skulle jag vilja veta lite hur alla utfodrar sina tävlingshästar, unghästar och de hästar som tränas upp för start... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 732
Senast: Pudding
·
K
Övr. Grenar Kommer någon ihåg den superbra TV-serien om galopp och fullblod som gick i början av 90-talet?! Den handlade om en kille som jobbade med...
Svar
10
· Visningar
7 052
Senast: Bowman
·
Dressyr På senaste tävlingen vi var på var det få starter i sista klassen, 1 bponny, 2 cponny och 2 dponny. Inför tävlingen så var kategori b...
Svar
1
· Visningar
3 273
Islandshäst Är det en kombination som man får rida med på tävling? Eller är det bäst för hästen att ha en hög nosgrimma? 2
Svar
29
· Visningar
6 297
Senast: Saeta
·
Islandshäst Jag har en islandshäst (5 gångare) som e reggad svensk ridponny pga fader okänd.. Får jag tävla med henne? Åka på kurser med...
Svar
4
· Visningar
1 537
Senast: Is
·
Hoppning Hej! Jag är en tjej som verkligen äääälskar att hoppa, och min 7-åriga D-poony gör också det. Jag födde upp henne själv (tsm med mamma)...
Svar
6
· Visningar
1 849
Senast: Zaphira
·
Islandshäst Hej alla! Nu blir det en ny tråd här :o men jag tyckte det kändes mindre rörigt så. Inom en snar framtid kommer jag att köpa ny...
Svar
0
· Visningar
819
Senast: Mel
·
Distans Någon som rider med dem? Erfarenheter och psikter om dem ? Slits dem fort? Tacksam för all info :)
Svar
0
· Visningar
1 726
Senast: Shimzy
·
Trav När jag kikade på dagens travresultat klickade jag in mig på vinnaren i V65-1: Face the Evil. Det var hans 43:e seger i hans 210:e...
Svar
13
· Visningar
2 936
Senast: Monimaker
·
Western Jag var med om en spännande "måste kunna, måste göra" häromveckan, dvs att testa på roping. Men jag kom på att först och främst kan det...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka