Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Jag tänkte hoppa i morgon och bygga en liten hoppbana med några hinder, lite titthinder tänkte jag. Men det finns bara omålade bommar i...
Svar
13
· Visningar
1 819
Senast: Real_Life
·
F
Western Jag vet att den här tråden kanske ska ligga på utrustning men jag tror inte att jag får så många svar där, så SNÄLLA låt tråden ligga...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: Tussemaja
·
Dressyr Vet inte heller om detta e rätt "forum" men men den blir väl flyttad annars :) Jo detta är min åring (nästan på dagen ett år) och...
Svar
6
· Visningar
1 439
Senast: corzette
·
O
Islandshäst Har man möjlighet att vara nära själva banan eller sitter man på en läktare långt ifrån? Dvs är det idé att släpa med stora kameran med...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Akirlu
·
T
Islandshäst Just nu sitter vi och laddar för att ge massmedia och allmänhet löpande information från VM i Norrköping. Tävlingarna börjar måndagen...
2
Svar
27
· Visningar
3 205
Senast: Saga
·
Western hjälp! Hehe. Om man ska vara med på D-tävling och det står att man ska skicka in anmälan på wras anmälningsblankett. Den har jag...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: MsSleepalot
·
Trav Vad är det för regler som gäller i år egentligen?Skillnanden mellan amatör och proffstränad? Och visst är det så att man inte får något...
Svar
14
· Visningar
1 840
Senast: Zandrah
·
M
Dressyr Var i Laholm och tävlade i helgen. Är nöjd med mina resultat men däremot så filmades mina ritter och jag tittade på dem varje kväll. Och...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Saigon
·
B
Körning :banana: Är det någon som aktivt jobbar med sin häst i skogen? :banana: Vilka redskap tycker ni är bäst? Har ni några bra hjälpmedel...
Svar
7
· Visningar
5 325
Senast: Shettisar
·
Körning .....då menar jag inte en vagn. Min häst är inkörd sen liten och jag har kört honom själv sen vi köpte honom. Har nu sålt både vagn och...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Shettisar
·
Dressyr Hittade en jättebra lista.... As the Academy wants to promote the communication among dressage friends from all over the world, we...
Svar
3
· Visningar
1 933
Senast: true_blue
·
I
Islandshäst .. kan ni kolla en grej åt mig? Är det tillåtet att tävla med sidepull? om isåfall med några specifica regler/förhållnigar? Tack...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: islands_lover
·
Körning Nu har min omskolade dressyrhäst gjort sin tävlingsdebut inom körningen. :banana: :banana: Visserligen utan tävlan men han är ju...
2
Svar
23
· Visningar
1 780
Senast: Vimsan
·
Trav är det en stor fördel att ha en tryckvagn i jämförelse med en rockard utan sådant?! hur använder man den på bästa sätt? står i valet o...
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: Moppa123
·
J
Körning Hej.. Jag är ganska ny på detta området så därför skulle jag behöva lite tips. Jag har en stor shetlandsponny ( 1,10 mkh) och har...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: Nora
·
N
Körning Nu tänker jag för häst. Vagnen ska ju väga minst 150 kg. Men hur stor betydelse tror ni det har för hästen? om den väger 150 - 200 - 250...
Svar
9
· Visningar
2 676
Senast: Nora
·
S
Distans Nu är jag nyfiken på alla framgångsrika fostringsmetoder som ni har provat på hästar som tidigare varit ouppfostrade och heta ridhästar...
2
Svar
20
· Visningar
2 373
Senast: Geshira
·
C
Distans Vad har ni till det? Hör ej så bra så det känns som Stetoskop ej skulle fungera för mig, Funderar på Vet Gate Pulshandtag med klocka...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Galadriel
·
A
Distans Som ridskoleryttare har jag aldrig fått anledning att sätta mig in i hur länge och hur långt hästen orkar gå i olika tempon. Alltså...
Svar
10
· Visningar
13 624
Senast: Whirlie
·
L
Trav Hur skaffar man sig license för att få rida/ tävla i monté?
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp