Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Blir det inget sånt i år?
Svar
2
· Visningar
931
Senast: _Jensan_
·
T
Trav Finns det några travtidningar som man kan vara medlem i förutom travronden?
Svar
4
· Visningar
2 047
Senast: Trotting_horse
·
D
Körning Jag är nybörjare på det här med körning och hade tänkt att köpa en sele för att tömköra mitt halvblod lite grann. Men jag undrar om jag...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: _L_
·
H
Hoppning Ska tävla i höst på ponny på lokal nivå. :) Måste man ha kavaj på sig på lokala tävlingar? Måste man ha ridstövlar, kan man inte ha...
Svar
17
· Visningar
1 195
Senast: Splittan
·
Dressyr Har en C-ponny som har en otroligt dålig takt i sin galopp. Har på tränarens inrådan köpt en metronome för att med hjälp av den "hitta"...
Svar
11
· Visningar
2 173
Senast: map
·
M
Western Hej alla westernmänniskor! Skulle först vilja säga att ni på detta forum verkar vara väldigt jordnära, raka och trevliga människor...
Svar
5
· Visningar
1 512
Senast: Fendi
·
Körning Okey, nu då så har jag fått hem min holländska pålle, har nu ridit honom i ca tre veckor och det börjar bli dags att prova körningen...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: prunella
·
P
Distans Jag ska berätta från början... Vi var sju styckna som för ett tag sedan planerat en långtur till en bekant till oss, vi kom ca 12 km på...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: AnnaKarinA
·
G
Dressyr Halloj! Har en liten fundering. Jag var borta nyss och när jag red så sa ägaren till hästen åt mig att sitta på rätt sittben, alltså det...
Svar
14
· Visningar
2 357
Senast: elstolpe
·
A
Western Hur pass mycket mörkare bllir lädret på ett par sånna här tyglar? Någon som har en bild.. kanske? Dem tyglarna jag har använt, är...
Svar
17
· Visningar
1 155
Senast: Athina
·
F
Körning Hur långa är era bröstor till era minisar? Hur långa är gjordarna?
Svar
2
· Visningar
754
D
Fälttävlan Ska troligtvis vara med på en fälttävlans kurs om 1,5 v med med min 4-åring med möjlighet att ev. ta FT-kortet på samma gång. Men jag...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: lundsbo
·
P
Tävling Detta är av ingen särskild vikt alls, ville bara skriva lite om mödan att numera vara illa tvungen att inte tänka i alla självklarheter...
Svar
7
· Visningar
1 916
Senast: PAC
·
M
Körning Stött på ngt som heter stöfting och kolkryss. Vad är detta. Skulle gärna oxå vilja veta vad som krävs i redskapsväg att ta in höt...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: mizz
·
Western lite smått med vanlig sadel och vanligt träns? :crazy: Har funderat på det ett tag nu, och jag tycker det skulle vara roligt att prova...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Dressed_In_Red
·
E
Hoppning Jag har haft min häst i nu tio månader och hon blir bättre och bättre med tittigheten,i början gick hon inte ens nära ett hinder som såg...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: Linjoh
·
N
Hoppning Vet någon vad alla tävlingsklasser på irland för ponny motsvarar i Sverige? T ex CD ABC AB BC A Grand prix , speed ? ...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Nagenau
·
B
Hoppning Vet någon var man kan hitta gamla EM- resultat? Typ fem år gamla??
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: benjamin
·
H
Dressyr Är det sant att lindor skyddar bättre änn benskydd? Varför skyddar lindor mer då? Dom får väll bättre stöd med Lindor? Svara :D
Svar
14
· Visningar
1 557
Senast: suisyola
·
H
Hoppning Någon som vet vem han är? Jag träffade honom i falsterbo och han är en engelsk ryttare. Nu har han ringt och vill ha hästar vissade...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: hästL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp