Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Stött på ngt som heter stöfting och kolkryss. Vad är detta. Skulle gärna oxå vilja veta vad som krävs i redskapsväg att ta in höt...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: mizz
·
Western lite smått med vanlig sadel och vanligt träns? :crazy: Har funderat på det ett tag nu, och jag tycker det skulle vara roligt att prova...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Dressed_In_Red
·
E
Hoppning Jag har haft min häst i nu tio månader och hon blir bättre och bättre med tittigheten,i början gick hon inte ens nära ett hinder som såg...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Linjoh
·
N
Hoppning Vet någon vad alla tävlingsklasser på irland för ponny motsvarar i Sverige? T ex CD ABC AB BC A Grand prix , speed ? ...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Nagenau
·
B
Hoppning Vet någon var man kan hitta gamla EM- resultat? Typ fem år gamla??
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: benjamin
·
H
Dressyr Är det sant att lindor skyddar bättre änn benskydd? Varför skyddar lindor mer då? Dom får väll bättre stöd med Lindor? Svara :D
Svar
14
· Visningar
1 561
Senast: suisyola
·
H
Hoppning Någon som vet vem han är? Jag träffade honom i falsterbo och han är en engelsk ryttare. Nu har han ringt och vill ha hästar vissade...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: hästL
·
S
Körning Jag och min häst är ett seriöst hoppekipage som nu på sommaren tar lite ledigt från all tradig hoppträning och grejar med lite andra...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Splittan
·
D
Körning Jag är nybörjare på det här med körning och hade tänkt att köpa en sele för att tömköra mitt halvblod lite grann. Men jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Darmita
·
M
Körning Funderar på att köpa en shettis att tömköra och även köra i skogen och liknande. Men jag är helt ny på kör fronten,har annars ett hbl...
Svar
1
· Visningar
803
Distans Nyligen hemkommen från en plaskvåt men rolig Rökullaritt. (Tack alla funktionärer som stod ute i regnet hela dagen!) Nu har vi anmält...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Cleese
·
Övr. Grenar såg att dom har 50% på nästan HELA sortimentet. någon som varit där ock kollat ?
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: SannaV
·
Trav Lite spinn-off på ghosts tråd om den GB-reggade hästen... Ett föl som importeras med sin mamma blir mockinländare, så skrev Lines i...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: martha
·
Trav Tycker det är lite "dött" här på trav forumet :smirk: men de flesta verkar ju ha starthästar, duktiga såndana oxå :bow: så detta är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 054
Senast: stally
·
Å
Övr. Grenar Vi var i vintras på klinik med vår ponny och det konstaterades knäledsinflammation i bägge framknäna, värst i höger. I mars...
Svar
11
· Visningar
3 006
Senast: trazel
·
M
Körning Är två gjordar ett måste på en bröstsele? Vad är respektive gjord bra för?
Svar
2
· Visningar
1 898
Senast: _L_
·
K
Hoppning skulle vilja se litte bilder när ni hoppar.... :bump:
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 308
Senast: kkaarriinn
·
A
Hoppning Vad krävs det för att kvala upp sig till msv på ponny? :bow:
2
Svar
22
· Visningar
1 796
Senast: Arsozah
·
O
Tävling Hur gör ni om ni tävlar med en häst som väldigt lätt stirrar upp sig och blir allmänt nervös och svårkontaktbar? Har ni något/några bra...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: Splittan
·
P
Fälttävlan I år är första året som min dotter startar fälttävlan (ponny) och jag börjar undra om jag är helt snurrig eller vad som händer med alla...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Tasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp