Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag kommer att använda hästen till skogsridning & rider bara engelsk ridning. Ska jag fråga någonting som kan vara bra att veta? Vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Tussemaja
·
Hoppning Tja!! Nu är det dags för mig o min nordsvensk att vis oss på tävlingsbanorna igen, har haft en seg period. Jag skulle gärna vilja ha...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Lycanthrope
·
A
Körning Hej! jag har sedan några månader tillbaka ett ardennersto. Hon är jättesnäll och go och pigg. Bar på alla sätt. Mitt prblem är dock att...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: knoppan
·
N
Hoppning Hej! Jag är en aning hopprädd och jag undrar hur jag ska kunna "bota" det! Jag blir nämligen osäker redan på 50/60 cm. Både jag och min... 2
Svar
38
· Visningar
2 709
Senast: hoppla
·
Körning NU har jag fått tag i draglinor i tillräcklig längd och ska börja använda dom snarast. Problemet är att min vagn GIVETVIS inte har...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Nora
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Behöver nämligen hjälp med vart jag kan hitta utrustning till en liten shettis och dess ryttare...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: enjes
·
H
Islandshäst Jag har en liten undran... Vet inte om just min fråga tagits upp, ursäkta isåfall. Vi har en ung kille på 4 år som bara är lite...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: sante
·
I
Trav Har inte kvalat in nån häst i monté än, och nu har jag en liten grej jag är lite osäker på... Är det nån vägning innan kvalet? Har för...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: I.T.
·
Svar
37
· Visningar
2 851
Senast: Pyramus
·
J
Hoppning Har problem med min 6 åring, försöker lära honom gå över bommar men går han själv över hoppar han, går jag före går han fint. hur kan...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Emma006
·
Hoppning Jag var på min första privata hoppträning igår!!! :banana: Det var med lånehästen som jag ska få tävla( första i nov.... :o ) Han rev...
Svar
4
· Visningar
1 011
·
G
Western Seriöst menad tråd.... Hur skulle just du få mig att välja just din gren... ditt tanke sätt. Hur skulle just du få mig att gå över...
Svar
13
· Visningar
1 261
Senast: CarEr
·
Hoppning Har en häst som har en förmåga att ibland komma nära hindern när hon hoppar. Till viss del beror det på att hon har lite för brottom...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Bee
·
Hoppning NÄR hälsar ni på domaren? Är det "ok" att hälsa efter att startsignalen gått? Eller är det då man ska göra det? Eller gör ni det alls...
Svar
15
· Visningar
3 628
Senast: starcraft
·
H
Hoppning Vad anser ni? Läste att varje år tävlar cirka 6000 ponnyryttare om totalt 4.4 miljoner i prispengar, rätt eller fel? Bra eller dåligt?
Svar
13
· Visningar
1 462
·
S
Trav Var ute och körde häst idag hos en kompis för första gången sen i maj!! :bump: Efter ett värdelöst jobb jag hade uppe i norrland då...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: cämela
·
Trav Ifall travfolket inte så ofta besöker forumet gnägg tänkte jag här puscha på lite för den pågående bukegalan som i år också har en...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Nafayette
·
Hoppning Är dom klara? Hur gick det för Beerbaum och compani? Får Sverige lagsilver och Pessoa guld? Har inte hört nåt på ett tag nu...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: slice
·
T
Islandshäst När (under vilka månader) och hur länge ställer ni av era isisar nu på hösten/vintern? Lite nyfiken hur andra gör... Undrar även: ni...
Svar
15
· Visningar
1 579
Senast: kopur
·
Hoppning för liten stor häst (>160 cm) med 1 galoppsprång mellan??? Det är väl inte bara att mäta ut 2*normalt galoppsprång, det är väl lite...
Svar
6
· Visningar
1 532
Senast: Asterix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka