Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har letat i flera månaer efter en hygglig träningsvagn typ nissevagnen och en sulky för banträning. Sulky finns till bra priser (...
Svar
16
· Visningar
3 158
Senast: martha
·
Western i skinn, var kan man hitta det? Gärna bruna det verkar vara det största problemet, har bara hittat svarta el. så 2 färgade bruna o...
Svar
2
· Visningar
1 149
Trav I dagens Travronden var det två bilder på Insert Gede, en med EA i vagnen. På den bilden har hästen två nosgrimmor på sig. Den ena ser...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: anhe
·
Trav :D Lopp 1 på Jägers, fattar ingenting av resultatlistan. Varför står det UT på två av hästarna??? :confused:
Svar
3
· Visningar
836
I
Övr. Grenar Kan någon hjälpa mig med en liten fråga jag har! Behöver vikter till min blyvojlock, men jag vet inte vart jag får tag på det! Någon...
Svar
4
· Visningar
2 183
Senast: I.T.
·
J
Trav Förut tyckte jag att det här med Lunch V5 var toppen. en hel V5:a på en lunchrast... Men nu när jag varit med och startat 2 ggr på...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: solros
·
I
Trav Någon som vet vart man kan få tag på blyvikter??? Måste ha det för att komma upp i rätt vikt då jag ska rida monté.... Vet inte...
Svar
7
· Visningar
2 023
Senast: I.T.
·
P
Trav Min travare har problem att hitta rytmen när vi kör ensamma på banan. Skärper till sig när han har någon som drar upp tempot. Han går...
Svar
10
· Visningar
2 242
Senast: peak
·
B
Trav Jag går licenskurs för monté just nu och har börjat fundera på dressen... Har hört att det finns speciella montéjackor och undrar om ni...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: EVA
·
D
Trav Någon som vet var man kan köpa dessa sulkys? vad ligger dom på för pris osv. provkörde en sådan och den var underbar!
Svar
4
· Visningar
865
Senast: jari
·
Dressyr Tävlade LB:2 för ett tag sedan och där fanns det en häst som gick i typ "medelsvår form". Hur ska domaren bedöma en sån sak? Ska domaren... 2
Svar
30
· Visningar
4 105
Senast: bobo
·
A
Hoppning jag skulle tycka de vore intressant att veta hur ni rider fram era hästar... både hemma och på tävlingar. många kör ju samma framridning...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Asti Cinzano
·
N
Western någon som vet var dem finns...finns inte på hemsidan längre...fick dem inte sälja dem eller vad har hänt!????
Svar
2
· Visningar
883
Senast: nettanbabe
·
S
Trav För c.a. 4 veckor sedan blev Clown hastigt sjuk..... :crazy: Det var dagen efter vi kört rakbanejobb,4/1000m,40tempo...... Stod... 2
Svar
32
· Visningar
2 088
Senast: ghost
·
Dressyr Brukar man ha pannluggen knoppad på ponnyer på dressyrtävlingar? Vilket känns mest karakteristiskt för ponnysdressyr, knoppad lugg vs... 2
Svar
28
· Visningar
2 225
Senast: gadriel
·
Trav Jag har ett problem med min speedcar (alt. med min kroppsbyggnad). Jag når inte fram till fotstöden mer än med tåspetsarna om jag...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: jari
·
Övr. Grenar Jag har ett fullblod som gick som tävlade gallop som 2-3 åring, nu är hon 8. men jag vill veta varför hon fick sluta tävla, till exempel...
Svar
12
· Visningar
1 269
A
Western Har jag varit på idag och det var sååå skojigt och lärorikt ! Ja, tro nu inte att jag själv red, nä sådan tur hade jag inte, e man häst...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: pitchi
·
S
Western När hösten och kallare/friskare luft kommer. ? från att vara världen slöaste får han en eller kanske 100 extra växlar när det blir...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: Sudd
·
Islandshäst att det f o m 1/1 2005 är tillåtet att tävla utan skor. :bump:
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: Boj