Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vilket datum sprangs det 1991?
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Zuzzi
·
O
Dressyr Har en pålle med tuppspatt och undrar nu hur det igentligen är....får vi tävla dressyr eller inte?? Har läst lite gamla trådar och av...
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: Saigon
·
Trav Jag har en liten fråga till er trav-kunniga. Jag har köpt ett sto som är korsning Fullblod/ travare. Hon är registrerad på STC och är... 2
Svar
35
· Visningar
2 738
Senast: Krims
·
T
Distans Vet inte om man får fråga detta här... Jag vill köpa en begagnad sadel som många av er distansryttare verkar ha. Var kan jag lägga ut...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: TimoT
·
Western Funderar att vara med i en "prova-på-tävling" med min ena häst. Det är nu så att jag har AB licens, får jag då vara med på tävlingen...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Kickis
·
B
Trav Vi kommer till sommaren att få två kallblodsföl, dessa ska inom sinom tid köras in av mig. Nu till saken, jag har varit med vid...
Svar
5
· Visningar
4 369
Senast: martha
·
Fälttävlan Så, vad tror ni om årets upplaga? :) Tror ni Linda tar hem det igen, fast med Maja den här gången? Hon leder ju efter dressyren och vi...
Svar
18
· Visningar
1 547
Senast: pixiegnomen
·
Western Jag har just börjat rida western på mitt varmblod, och vi är båda två nybörjare. Jag har ridit engelskt i en massa år men är väl minst...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Tussemaja
·
A
Körning Jag skulle vilja ha lite tips på olika körövningar till min treåriga russpojkeför att få lite variation. Hur tränar ni era körhästar...
Svar
2
· Visningar
2 668
Senast: Nora
·
R
Övr. Grenar Varför finns det inget forum för tornerspel här på Bukefalos? 2
Svar
25
· Visningar
2 713
Senast: Scorpan
·
T
Distans hittade en länk för flera år sedan här inne på distans forumet till en sida me trän som gjordes om till grimmor, de var nog i plast...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Tomaten
·
D
Trav Hej på er! Storebror till min lilla fölis som kommer i maj har nu fyra segrar & en andraplats på de senaste fem starterna - hoppas det...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: ghost
·
Trav Vad har ni för erfarenheter av det? Funderar nämligen att testa det på min hetsporre, han funkar alldeles utmärkt bettlöst vid ridning...
Svar
9
· Visningar
4 826
Senast: PiperGarden
·
K
Hoppning Ska tävla lokalhoppning på lördag.. Och n har jag sett startlistorna och fattar inte ett dryfft av dem.. ska vara med i två klasser och...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: karatefisken
·
Övr. Grenar vann igår!:D äntligen börjar det gå bättre!! tesi ska rida hoonom iamatörlöpet troligen nästa gång elelr den efter..akta er, för då...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: enjes
·
Trav Min pålla är otroligt fin i munnen när jag rider henne och blir verkligen störd om man tar aldrig så lite i munnen på henne. Vid...
Svar
19
· Visningar
1 811
Senast: jari
·
L
Trav för att träna upp mer ryggmuskler p dem, vad gör ni? vet ju att backträning är bra och att köra på ett gärde med högt gräs är oxå bra...
Svar
10
· Visningar
1 789
Senast: Sablar22
·
Körning Finns säkert flera trådar om detta, men jag chansar på att slänga in en till. Jag har ett par risselslädar i körbart skick, samt en...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: alisson
·
Hoppning Jag har skaffat mig en unghäst på 2,5 år. Hon är enligt säljaren löshoppad ca 8 gånger på et bra vis. Undrar om fördelarna med att...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: _Peplis_
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Hur bor islandshästarna i "ditt" stall under vintern? Välj det allternativ som stämmer bäst.
Svar
16
· Visningar
1 699
Senast: Mampas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka