Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Klubbtävling... Efter att domaren har sagt "Varsågod och rid", hur lång tid har man på sig att börja hoppa?
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Asterix
·
G
Övr. Grenar Visst är de öppna även för icke-medlemmar av SFK, eller har jag drömt det? Exakt vart ligger Fisksjöäng och hur tar man sig dit? Måste... 2
Svar
24
· Visningar
1 943
Senast: Gisburne
·
Hoppning Någon som kan hjälpa mej tolka TR. I TR angående betsling av ponny vid hopptävlingar står det att man får använda gummipellham, delat...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Penny_Lane
·
C
Hoppning Jag har alltid bara hört att när man är junior och tävlar ponny så får man ha sporrar som är 15mm långa och med kula. Men nu säger min...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: karatefisken
·
Övr. Grenar Har en unghäst (arab) som vi satsar på att starta i galoppen. Nu funderar jag på hur det går till att sätta hästen i träning hos...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: FirstAttempt
·
L
Hoppning Har aldrig tävlat någon gång men funderar på att starta någon clear round hoppning någon gång för skojjs skull. På klubben där jag...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: knorren
·
H
Hoppning Hej! Jag ska bli medryttare åt en häst (1.58 hög) som tydligen blivit "felriden". Ägaren sa att de förra ägarna hade låtit honom rusa...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: knorren
·
Dressyr Hej, Finns det ngn som har ett par bra bilder på en korrekt öppna resp. sluta? Förvänd sluta? Tack på förhand /amkm
Svar
4
· Visningar
1 218
Senast: Bee
·
S
Hoppning Jag har en 15-åring som har tävlat 1.10, gått 1.30-banor på träning. Hon har så länge jag ridit henne (8½ år) gått i relativt högt tempo...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: trazel
·
Trav Jag har tappat bort Ronden där snittpriserna stod.Vad kostade Yankee Mustang & Smokin Lantern? 2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Hej ! Har en bekant som köpt ett kallblod som gick premielopp som 2-åring år 2000. Inte för att det har någon betydelse men jag är...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: Montéryttare
·
Dressyr Från och med vilken klass har man hatt istället för hjäm?
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Ylva
·
I
Övr. Grenar Jag undrar vem inom förbundet som är bäst att vända sig till när det gäller hanikapporganisationens hästar? detta är ingen annons i sig...
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: moschan
·
S
Hoppning \"sockerbitar\" var kan man köpa? utrustning-ML-2028207-ML-
Svar
6
· Visningar
4 215
Senast: BeastieBabe
·
T
Trav Hej! Undrar vad det kostar att ta amatör licens? Och var kan man ta det?? Mvh Therese
Svar
2
· Visningar
1 975
Senast: I.T.
·
F
Hoppning ja så nu undrar jag hur högt ni har hoppat barbacka? skriv gärna om de var en häst eller ponny också. jag har hoppat 90 med min c-ponny 2
Svar
31
· Visningar
2 083
Senast: Nalle_Björnen
·
A
Western Med risk för att få alla att tro att jag e väldigt inteligensbefriad så frågar jag lite försynt... äm... Alltså Sporrremmarna på...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lina_Zacha
·
S
Western imorgon? Hörde precis att det är över 40 anmälda :) Jag och gamling ska dit ;)
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Lenita
·
D
Distans Ge mig massor av bilder på er och era hästar i tävlingsmundering :D Saaaaknar redan sommaren vill jag lova!
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Noteca
·
Trav Lite dåligt med nya trådar här.. :smirk: Jag undrar varför just du har just en travhäst? Och vad du har den till.. Om jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 594
Senast: lei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka