Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Idag red jag till ridskolan för att rida i padocken och träna lite cavaletti,hade lagt ut en ynka bom och min häst vägrade gå över han...
Svar
7
· Visningar
996
Trav tittade precis in på startlistan till Breeders Crown finalen, Spring Ray är struken!!! :eek: :eek: Nån som hört varför???
Svar
3
· Visningar
763
Senast: PiperGarden
·
G
Fälttävlan Jag är inte så inne på själva tävlandet av fälttävlan, men nu när jag skaffat ny häst så har jag funderat en del på att börja satsa lite...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: Gisburne
·
P
Trav Vår plutt vann på Valla i kväll! Var bara tvungen att skriva det. Tjohoo! Förlåt - är bara så GLAD!!! :rofl: Detta leder till min...
Svar
19
· Visningar
1 060
Senast: I.T.
·
2
Islandshäst Hej på er ! min ena isläning är helt hopplös att lasta har inte haft honom så länge, jag skulle vilja börja kursa med honom men det går...
Svar
16
· Visningar
1 661
Senast: 2 isisar
·
Dressyr Jag har aldrig varit ute och tävlat. Men har nu börjat snegla på att starta en LC men min lilla tossa. Som ni kanske förstår har varken...
Svar
18
· Visningar
2 774
Senast: megasus
·
P
Dressyr Hur är det, måste jag knoppa min hårömma hopp-pålle som skall gå lokaldressyr? Och måste jag rida med schabrak? (har en snygg...
Svar
10
· Visningar
1 238
Senast: -Stella-
·
M
Fälttävlan På tal om Breeders... Hur förbereder ni era unghästar för Breeders för 4-åringar? När börjar ni introducera dem för terränghinder, åker...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Midnatt
·
P
Körning till Årets skånska idrottsprestation. Rösta på: http://www.idrottsgala.nu/ De behöver lite uppmärksamhet!! :bump:
Svar
1
· Visningar
733
Senast: pemma
·
L
Hoppning Läste (i DN) att delar av ett positivt dopingprov blivit stulet. Det blir verkligen konstigt med placeringar som ändras i efterhand...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: solros
·
S
Dressyr Har inte riktigt förstått hur man kvalar till unghästchampionatet. Har en 5-åring som jag rider dressyr på. Har mycket fina gångarter...
Svar
1
· Visningar
2 017
Senast: Cowabunga
·
E
Övr. Grenar Mitt projektarbete nu i 3:an lyder: "Hur blir man en framgångsrik jockey?" Tror jag tagit mig vatten över huvudet lr ngt :crazy: Letar...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: evrebellma
·
Trav Eftersom min pålla inte verkar hålla för travet längre :cry: (Vet misstänker spatt!! och jag som vill ha fölis!!!) funderar jag nu på...
Svar
4
· Visningar
2 014
Senast: Cambrie
·
J
Dressyr Hejsan. Är ny här på forumet. Har fått överta min dotters identitet. Som ponnymamma har man under åren råkat ut för diskussioner och...
Svar
4
· Visningar
1 484
Senast: break_a_leg
·
Övr. Grenar Min pojkvän som jobbar med åkeri i sthlm och hör mycket varje dag på jobbet har "hört" att Täby galopp ska läggas ner och där ska byggas...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Hidalgo
·
M
Distans När mörkret kryper på och det är lååångt till vårens tävlingar är det lätt att tappa suget... Jag lände mig riktigt oinspirerad att rida...
Svar
16
· Visningar
1 678
Senast: neywaz
·
Övr. Grenar finns det nån sådan? vad heter den isf?
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: Scorpan
·
A
Körning Hur har ni klippt era hästar? Jag ska klippa mitt russ snart då han svettas massor. Skulle vilja hunterklippa honom(tror det heter så?)...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Sofiplopp
·
L
Dressyr Jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era tips på hur man känner/upptäcker från ryggen om hästen går bakom lodplanet. Då menar...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: true_blue
·
Hoppning www.ridsport.se har ny layout och nu kan jag inte hitta några resultat från i helgen... I fredags var det fortfarande gamla utseendet på...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: kopur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka