Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Har blivit väldigt intresserad av det...och ska börja träningsrida hos en tjej. å så ska jag väl ut å träna med mitt varmblodssto beauty... 2
Svar
20
· Visningar
2 023
Senast: Maddizz
·
Trav Är det någon som har erfarenhet om hur mycket man kan träna ett dräktigt fölsto,med tanke på att med motion håller hon sig friskare. Om...
Svar
14
· Visningar
2 193
Senast: Rikkan
·
K
Hoppning Några hästar ska ha åkt fast i dopningskontrollen bl.a. Guldmedaljören Cian O Conner's häst (vad den nu heter) och Guldmedaljören i lag... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 362
Senast: Rejält_felskapad
·
  • Låst
Islandshäst Tänkte att jag ska vända mig till er med islandshästar! Ni måste ju vara hejjare på sånt! Min kanske blivande foderponny har eksem. Vad...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Lobelia
·
Hoppning eller gå upp på en ny höjd, eller vad man vill kalla det. Hur fort har ni gått fram med era unghästar? Hur länge var de hoppade m...
Svar
13
· Visningar
1 717
Senast: _Tazty_
·
Hoppning ska ha lektion imorron å har totaltorka vad ja ska hitta på.. markarbete/ hoppning ska de vara... de som ska träna har god kontroll...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Asti Cinzano
·
Hoppning Jag undrar när man ska börja hoppträna sin unghäst? Han är nu snart 4 år.. Kan grunderna i dressyren.. :banana:
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Asti Cinzano
·
K
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat så mycket förut, men ska börja så smått.. Vad har man för avstånd mllan cavaletti bommar?? Vad har man för...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: emmath
·
E
Distans Hej alla ni! Jag har ett arabsto som jag har letat sadel till i snart ett halvår. Det är väl många av er som har araber, vad har ni...
Svar
8
· Visningar
1 609
Senast: kulirez
·
Hoppning Okej, jag kan ingenting om tävlingar :p Vad heter all olika steg och vad ingår det i dom?
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Sass
·
T
Islandshäst Är det någon här som provat Back On Tracks täcke, eller inlägg för ryggen, på sin islandshäst? Tänkte bara eftersom det är rätt många...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: tottenham
·
Islandshäst Det går en bil från Stockholm, min dåra bá, med platser kvar i. Blir vi många så får vi ta Wolfgang, den berömda bussen. Så det är...
Svar
9
· Visningar
1 399
Senast: Båbbe
·
R
Dressyr Eller..? Och nedsittning i mellantraven va?
Svar
1
· Visningar
782
Trav ......har båda gått med slagrem ett längre tag. Hilda har väl nästan alltid gjort det. Nu senast gick Hilda utan, och Pine Dust har gått... 2
Svar
30
· Visningar
2 387
Senast: ghost
·
L
Trav ska göra en uppsats om travsporten i sverige.. men vet ni nån sida där jag hittar fakta om travsporten och hur den började m.m? hur...
Svar
2
· Visningar
2 732
Senast: nilema
·
Trav jahaa!! då var det dags för wången, min klass å våra hästar att packa för att åka till globen!! snacka om att det ska bli kul...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: Nominous
·
Dressyr Okej, jag kan ingenting om tävlingar :p Vad heter all olika steg och vad ingår det i dom?
Svar
1
· Visningar
845
P
Övr. Grenar god afton, om utifall att, så kanske jag måste på en fältresa, och den är tänkt då ha stopp i Newcastle och Edinburgh. Då undrar...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: PAC
·
V
Islandshäst Har någon provat den?? Skulle vara intressant att veta lite i så fall...och så "standardfrågan" :D Bomvidderna i grader??!! Marie
Svar
8
· Visningar
2 940
Senast: Vikingur92
·
Z
Övr. Grenar Var kan man köpa sådana? Och ungefär hur mycket kostar det? Tacksam för svar! ^^ :bow: Mvh / Zadena
Svar
3
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka