Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Hej! Om en häst( islänning) är het, tycker ni då att de ska ridas mer regelbundet??
Svar
15
· Visningar
1 779
Senast: Boj
·
S
Western Så... i Tyskland har man börja ut en viss form på hästen, vilken? Och i vilka/vilken gren Vad tycker ni om det? Om Ni nu visste om... 2
Svar
24
· Visningar
2 453
Senast: Oledoledoff
·
P
Hoppning till Skånska idrottsgalans bästa idrottsprestation. Rösta på: http://www.idrottsgala.nu/ Även Enbets-laget i körning som tog VM-guld...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: pemma
·
P
Dressyr Viist, jag är lite tidig :smirk: men jag och hästen har inte tävlat förr och jag tänkte lösa ryttarlicens from januari. Tanken är att...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Darbhanga
·
Hoppning Hej! På många proppar i hoppning kan man se att det breve en klass står tex (520+0) eller nåt.. Vad betyder det?? Har kommit fram till...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Etoile
·
P
Fälttävlan Uselt att de inte visar on-line! Eller åtminstone kan de skynda sig att lägga ut resultaten. Klockan är strax halv sju och siste... 2
Svar
39
· Visningar
2 949
Senast: aicha
·
Dressyr Hur rider man en korrekt ökad skritt? Har ridit de flera gånger men bara låtit hästen länga ut halsen å ökat på steglängden...
Svar
1
· Visningar
1 328
K
Hoppning ...under intervjun i början av TV-sändningarna i helgen? Någon som kan återberätta lite kort? Såg reprisen igår, men pojken fipplade med... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 341
Senast: Breccia_
·
P
Western Finns det någon som har filmat denna tävling? Jag hade ingen möjlighet att vara där, men skulle nu vilja se ändå. Försöker lära mig hur...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Intejag
·
L
Hoppning Jag undrar om det är några hoppryttare som tävlar ponny? som har en ponny som de utbildat själv? kanske till att tävla la-msv? isåfall...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Splittan
·
D
Dressyr Någon som vet vilken svensk nivå som motsvarar zz-dressage i Holland? Tack på förhand.
Svar
1
· Visningar
1 012
Hoppning Om man rider i mål och -sen- ramlar av, vad gäller då? 2
Svar
27
· Visningar
3 027
Senast: overtyre
·
F
Trav hej !!! vilka var på solvalla för att kolla på ponnytravet idag ! :D hehehe , jag var där ;) och delade ut prisrosetter och bucklor ...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: *Maria*
·
N
Trav Vet inte var jag ska lägga detta, men det har lite med trav att göra. Vet någon hur mycket man får väga om man ska rida monte? Själv...
Svar
10
· Visningar
1 512
Senast: *Maria*
·
Dressyr Är det någon som kan försöka förklara för mig hur man gör när man ska räkna ut procenten? Tack på f.h! :bow:
Svar
3
· Visningar
843
Senast: pemma
·
S
Dressyr Jag tävlade L:B2 idag och då på ökade skritten stog det takt fel.. vad innebär det? Han började småtrava en gång där.. var det de han...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: _saarah
·
R
Dressyr Hej! Jag undrar om det är någon som har tävlat i dressyr på en Fjording någon gång? Går det? Dom är ju inte riktigt byggda för det... 2
Svar
28
· Visningar
5 093
Senast: bigganl
·
Dressyr Får man tävla dressyr i en hoppsadel? Det finns ju en del som rider i allroundsadlar... Man kan nog få en del minus på sitsen...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: bigganl
·
M
Trav alla säger olika och alla säger även att just dom har rätt. men vad är rätt? :confused: Ska man rida lätt eller sitta ner när...
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: Montéryttare
·
Dressyr Får man tävla med öronluva i dressyr?
Svar
18
· Visningar
1 405
Senast: Cw_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka