Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Följande går att läsa i programmet till morgondagens tävlingar. "Barfotainfo från samtliga tränare! Från och med den 18:e oktober...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: solros
·
Dressyr Nu har jag äntligen "genomlidit" en dressyrtävling med min hopphäst... han var pigg och spänd och när vi kom in på banan stannade han...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: ScissorHands
·
V
Western Tycker det är konstigt att ingen skrivit något om RM. :confused: Var i alla fall där och undrar hur man kan lägga ett RM på ett...
Svar
13
· Visningar
1 430
Senast: _*_
·
J
Western Någon som vet hur det gått?? Jessica
Svar
1
· Visningar
830
Senast: _*_
·
M
Trav nu är vintern snart här och tävlingarna börjar ta slut. Min ponny ska nu efter en jättebra säsong :love: vila. Hur länge vilar era...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: *Maria*
·
A
Dressyr Vad anses som godkänt i poäng för lc:2 lb:1 Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 118
Dressyr Hej! Jag är fullt medveten om att man inte får rida med spö på dressyrtävling ;) men visst får man ha det med in på banan så länge man...
Svar
16
· Visningar
1 329
Senast: barracuda
·
H
Western vilka var där??
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Egonson
·
E
Western Vilka ska dit, tävla eller som publik? Jag ska dit som hästskötare/publik :banana: 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: malumbub
·
O
Western ...snygga showgrejer som är westerninspirerade? Typ hårspänne, snygga damskjortor, västar etc. Maila gärna om lämpligt företag. Jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Annica Ahlfeldt
·
M
Övr. Grenar vart vänder man sig om man ej har hållt på med det innan...ej hästen heller. Träning...info osv...måste man åka t gbg el.skåne?? finns...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: jockey_86
·
L
Dressyr Får man tävla 5-åriga hästar i medelsvår? En "bekant" till mig har startat sitt sto 2 gånger i medelsvår. Trodde inte man fick göra det...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: lakrits
·
H
Islandshäst Jag har 2 unghästar som jag ev tänkt ext bedöma nästa vår då dessa blir 3 år. Visst är det så att de behöver ha minst 115 i BLUP...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Freyr
·
L
Western Hej. har bara en fråga som kanske är lite väl simpel? Men folk som rider western, dom har inte några speciella ridsätt va? dom rider...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Druvan
·
Hoppning Någon som vet om någon VM-ryttares Hemsida? Alltså någon utländsk..förutom de som står med på Ridsport.se´s hemsida?
Svar
4
· Visningar
829
Senast: _HANNI_
·
M
Körning ... eller egentligen inte. Jag har testat körning innan och tyckte att det var kul, men pga dåligt skolschema så var jag tvungen att...
Svar
13
· Visningar
1 021
Senast: misan
·
Trav Nu är Dannerobanan stängd pga influensa som verkar ha tagit rejäl fart. Att inte travfolket kan inse att man kan vaccinera utan tvång. PL 2 3
Svar
44
· Visningar
3 765
Senast: Bodbäckspålle
·
F
Distans Jag är anmäld till clinicen med Staffan Strandberg och ta med mig min häst dit för exteriörbedöming! :) Är det någon mer som ska dit...
Svar
13
· Visningar
1 670
Senast: neywaz
·
F
Trav min sköthäst galopperar när jag klör honom! en shettis osm jag troligen ska tävla till våren i ponnytrav ! hur ska jag vänja av honom...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: ft_lover
·
Trav Nu e jag aktiv travhästägare igen till en 3 årig hingst efter Tap in.Han står dock kvar i proffsträning då vi är några stycken på honom...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: lsz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka