Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Distans Våra hästar sliter sina skor (eller rättare sagt sömmen )så fruktansvärt fort. Vi har nu gjort så att vi har skott om de ca 1 vecka...
Svar
14
· Visningar
2 033
Senast: Macken22
·
Islandshäst Finns det isländska motsvarigheter till följande figurer? Törnrosa Snövit Prinsessan på ärten Pocahontas kommer ni på fler så...
Svar
7
· Visningar
1 820
Senast: Lorelie
·
S
Western Ska skaffa en ny sadel åt pollen...funderar starkt på att ev. vara så fräck att prova ut en som passar här hemma och beställa sen från...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Bill
·
M
Western Nu ska jag snurra till det lite igen :p Jag kollar lite efter en westernsadel, men är osäker på bomvidden. Jag har provat en... 2
Svar
35
· Visningar
5 350
Senast: Bill
·
T
Körning Har köpt en häst som stått stilla en längre tid (2 år!) och nu vill jag komma igång med körningen igen. Vilket är bästa sättet att sätta...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Welsh
·
P
Hoppning har just kommit hem från veckans häftigaste tävling. Alla ryttarna var där, det var härligt att slippa se dem på tv. Peter Ericsson...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: Pooky
·
G
Svar
1
· Visningar
953
Senast: _*_
·
D
Övr. Grenar Hej! Har haft Fribromyalgi under många år och nu när jag fått ny medicinering så kan jag börja rida igen. Har inte ridit på många år...
Svar
6
· Visningar
1 730
Senast: ensam mamma
·
Dressyr Jag är väldigt sugen på att börja lite smått med min S:t George kür.(Yr ryttare) Om det är någon som gjort en kür här, hur gick ni till...
Svar
6
· Visningar
3 944
Senast: marti130
·
Trav Till kval loppen, finns varken på ATG eller Travsport.se? Eller någon annanstans? Eller? :mad: Vill ju kika på dem... :smirk: :cry:
Svar
8
· Visningar
1 476
Senast: solros
·
Körning Min lilla ponny ska gå rikskvalitetsbedömning till helgen och jag ska köra honom där. Min klädsel ska vara "som vid körtävling", men VAD...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: ameo
·
Trav är det bara att kontakta sin närmaste travbana? vet att Axevalla har ungdomstrav (kurser). Måste man ha egen ponny? finns det många...
Svar
9
· Visningar
1 413
Senast: ameo
·
M
Körning Har en 1,5 årig shettis som jag planerar köra in så småningom.... men när undrar jag lite?? Min tanke är när han är 3 år ca....? är...
Svar
3
· Visningar
954
Hoppning Blir snart helt galen, har letat på internet om måtten på löshoppningsbana. Ska va måtten på ett ridhus som e 20*40 meter. Nån som...
Svar
10
· Visningar
2 191
Senast: Dilli_Blue
·
Fälttävlan Om det är 4 startande i en klass (Ponny, Lätt, kat C), stämmer det att det bara är en placerad då? Hur är det med antal placerade i DM...
Svar
4
· Visningar
1 646
Senast: cissan
·
A
Western Hallu hallu.. Har nyligen gett mig in på WR och har nu en fråga med risk för att verka helt inteligens befriad, men ändå... :D Är...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: cowboy
·
K
Islandshäst http://w1.970.telia.com/~u97007158/Isljud/sound/ridum.mp3 :banana: 2
Svar
24
· Visningar
6 348
Senast: snusmumrik
·
M
Dressyr Vill veta detta en gång för alla.. om det är så att st georg är= msvA? Eller kommer st georg mellan msv A och intermediere? Hoppas...
Svar
6
· Visningar
4 629
Senast: Saigon
·
Trav Jag har massor med frågor, hoppas att ni kan svara..... Hur tränar man en häst som bara är startad ett par gånger och bara har gått...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: peak
·
Hoppning Har ni någon maxgräns i avstånd (antal mil) för att åka till tävling? vad är den? Åker ni längre till tävlingar m högre status (säger...
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: Emma006
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka