Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Är det här bettet godkänt på tävling (fast med fasta sidor, s.k. muffbett)? Skulle inte ställa frågan om det inte vore för att jag för...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: X_tremless
·
M
Dressyr Hoppas någon vet svar på mina dressyrfrågor, för dessa uppgifter bör man ju ha lite koll på om man är dressyrintresserad antar jag :o...
Svar
3
· Visningar
7 049
Hoppning ingen som har någe bra tips till mig?! Det är så att jag är nästan intill livrädd för hoppning, men egentligen är det plus dressyr de...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Albin
·
L
Dressyr ridning-ML-2251242-ML-
Svar
0
· Visningar
1 660
Senast: LoveRindi
·
Dressyr Jag har några frågor om hur poängen sätts under allmänt intryck. Tävlade i helgen och fick till min förvåning en femma på vägarna. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 109
Senast: NiraK
·
Dressyr Har de lätta och medelsvåra programmen ändrats något mellan dessa programböcker? Dvs - måste jag köpa en ny programbok om jag har den...
Svar
1
· Visningar
1 674
Senast: NiraK
·
M
Övr. Grenar Vet ej om ja lägger detta i rätt forum men hoppas att det får ligga kvar. Jag undrar om det är nån som vet nån bra sida där det går att...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: MeAndMyBABY
·
L
Fälttävlan Jag funderar på att starta. Bara det att reglementet inte är klart än. Vill veta vad man ska förbereda för. Hur han ni andra med...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lina4ever
·
D
Dressyr Lr vad heter, vad är det för program?
Svar
2
· Visningar
1 943
Senast: Xenox
·
S
Fälttävlan Tänkt att tävla fälttävlan och skulle vilja ha en dress eller iaf. en viss färg. Jag undrar om ni har några förslag är helt tom på ideer...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: skyfighter
·
Fälttävlan Vad gäller för ryttarens stövlar i dressyren? Ska tävla en Debutant på en regional tävling. Får man lov att ha shortchaps med matchande... 2
Svar
23
· Visningar
2 430
Senast: Salonikel
·
S
Dressyr Hallåhej alla dressyrfantaster! jag har hållit på med hästar och ridit i snart 19år. Mest travare och uppfödning. Nu har jag börjat rida...
Svar
3
· Visningar
2 017
Senast: Egot
·
P
Fälttävlan I alla fall på tävlingarna härruntomkring så har man strukit koefficienten på de sista bedömningsgrupperna i dressyrprogrammen för...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: smulan87
·
Fälttävlan Lag SM för ponny iår och när? Om nån vet? Eller går det oxå på gotland?
Svar
7
· Visningar
1 413
Senast: smulan87
·
Western Rider reining med min valack och har tränat honom i drygt ett år nu. Han är jättetrevlig i formen och har gått från tränsbett till...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: Jessica_Steen
·
Körning http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=899&SKID=3 ny modell jag aldrig sett, nån som vet mera hur den funkar o...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: miamiamia
·
V
Dressyr vad ska man kunna (häst&ryttare) för att rida Msv- dressyr? har kollat på programmen men hittar bara Lb Lc osv..?
Svar
2
· Visningar
6 976
Senast: vide
·
N
Hoppning När jag ska hoppa med en häst som heter Bounce, så hamnar jag alltid framför sadeln! Han tar väldigt stora språng, och slänger sig över...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Metafor
·
Hoppning Jag håller på att lära min orutinerade häst att hoppa. Det går helt ok, han hoppar lite taffligt men det går säkert bättre med tiden...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Metafor
·
Körning Dagens minsta maratonekipage! Här kom de körande förbi glasskiosken i centrum! Man måste ju gå banan! Är det någon som känner...
Svar
9
· Visningar
1 334
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka