Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western I helgen hade vi familjedag i klubben. Vi hade maskeradhoppning och därefter Trail. En av ryttarna i stallet hade ordnat en enkel...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: hotrodder
·
S
Islandshäst Jag vill ha all tips ni kan ge om Islands-stall i Norrköpings trakten, helst inte för långt från stan! :)(Även hemsidor och dyl!) Jag...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Sentenced
·
Hoppning Hej Jag undrar om ni har några bra tips när det gäller löshoppning. Det är så att min häst är inte mycket hoppad, och jag vill gärna...
Svar
4
· Visningar
917
Trav Min valack suger luft när han tävlar. I sista starten satte vi på en svansgaffel och pulade dit en svamp, och det såg tätt och bra ut...
Svar
1
· Visningar
2 971
Senast: minihopp
·
J
Trav Har haft flera hästar som jag tränat i min backe(rundslinga med backe) och de har blivit irriterade efter ett tag på svanskappan. Visar... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
11 587
Dressyr om hästen går på ett rakt spår med framdelen innanför och den går på 3 olika spår, är det automatiskt en öppna då bara för att den går...
Svar
6
· Visningar
1 853
Senast: Lena_B
·
M
Dressyr gnagg-ML-2255517-ML-
Svar
0
· Visningar
1 738
Senast: mulle
·
K
Trav Okej, Kalla mej blåst, men kan nån (gärna med bilder) förklata hur en sele för trav ska sitta? hur man selar, alltså.. :D
Svar
7
· Visningar
1 193
Senast: Kittgirl
·
Fälttävlan Dressyren gick "sådär", min häst har anammat det som min dressyrtränare säger lite skämtsamt "han måste ta ner huvudet", till fullo, så...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Salonikel
·
G
Dressyr Hej! Vi ska ordna med en dressyrtävling i stallet och jag har ansvaret för dressyrprogrammen. Det ska vara LB:1, men jag hittar inget...
Svar
14
· Visningar
2 957
Senast: Ylva
·
M
Islandshäst Tänkt & tyckt i Islandshästen Har ni hunnit läsa den än, Lena Lennartssons artikel efter samtal med Katrin Wallberg? Vad tycker ni... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 357
Senast: alazzi
·
Dressyr Var på dressyrtävling i helgen! En jättetrevlig tillställning men... En tjej kom i på banan och red i munkjacka... :eek: På slutet kom...
Svar
18
· Visningar
2 451
Senast: malumbub
·
T
Western På D-tävlingen jag var på idag så sa speakern att om beginnersklasserna att den som startat på C-nivå eller högre inte får starta i...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: twinstar
·
N
Hoppning jag undrar hur högt en shettis kan hoppa? själv har jag löshoppat min kille på 107cm i mkh. då hoppar han med lätthet en oxer på 1 meter... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 688
Senast: urshultsbabe
·
M
Western Vilka ska tävla i hjo den 22 maj??
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: millan_myzan
·
Western Äntligen! De som har AB-licens får inte längre starta i Beginnersklasser. Tycker att det är ett bra beslut. Vad tycker ni?
Svar
4
· Visningar
854
Senast: alazzi
·
G
Islandshäst Vad heter han som lär vara den bästa islandshästryttaren i Sverige? Han som har flygande pass-rekordet?
Svar
4
· Visningar
1 273
Senast: littlastjarna
·
F
Fälttävlan Stallbacken som har så bra uppritat har inte med Lätt 1997. Vad jag hittar iallafall?! .. hittar du? Hur ska "bågarna se ut"? Har...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: workaholic
·
S
Hoppning Undrar hur "snabbt" ni tycker man kan *klättra* i klasserna? hur skyndar man långsamt? Hur gör NI för att det ska gå så bra som...
Svar
12
· Visningar
1 951
Senast: _Peplis_
·
P
Hoppning Hej !!!! Jag undrar om det är någon som vet hur många poäng man får om man: Har kommit 3:a av 4 placerad och 14 stycken i klassen i en...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: _LeLLe89_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka