Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hur håller man tyglarna när man rider på kandar? Dvs mellan vilka fingrar håller man "stångtygeln" resp bridongen?
Svar
17
· Visningar
2 609
Senast: IngelaH
·
R
Trav Vilka kända uttalanden florerar innom sporten, sånna som folk verkar vilja tro på, utan att dom kanske har något med hästens... 2
Svar
29
· Visningar
2 108
Senast: **BORTTAGEN**
·
Distans Ska rida en Prova på ritt imorgon på 2 mil. Nu undrar jag om man ska ta med vatten för att kunna ge hästen under ritten eller räcker det...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Ahi
·
F
Körning Önskar tips på mycket erfarna och seriösa ställen i Skåne där man utan att vara orolig kan lämna sin häst för inkörning. Skriv gärna och...
Svar
2
· Visningar
1 272
Senast: frid
·
Western Någon som var där? Någon som läser tidningen? En viss person som representerade Sverige tog inte med sig hästen till prisutdelningen... 2
Svar
29
· Visningar
2 864
Senast: alazzi
·
Övr. Grenar Supergrattis!!! :bump: :bump:Såg inte kvalet live men uppenbarligen måste han ju ha gått bra! ska kolla repriserna på fikarasten.
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: The_Last
·
M
Western Jag rider western och dressyr med min häst. I western har vi väl inte kommit så långt. Hon stannar med hälp av vikten, svänger med...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Cilva
·
I
Övr. Grenar säkert dom flesta kommer ihåg här min lilla Oci som var som energi bomb, jag måste säga vi har gjort framsteg,är det vanligt att...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Cavat_
·
Övr. Grenar Har letat och letat men inte hittat en enda bild av honom. Är det möjligen någon som har en bild eller kan länka till en??
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: Cavat_
·
Övr. Grenar Var på bio igår och såg Seabiscuit. Gick dit utan större förhoppningar, ville mest se vackra hästar och bra kapplöpningssekvenser och...
Svar
16
· Visningar
1 783
Senast: Nattis_83
·
M
Dressyr gnagg-ML-2259096-ML-
Svar
0
· Visningar
1 307
Senast: Mowglii
·
Körning Vad är det för företag? Har sett den i annonser för selar...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Grevinnan
·
M
Dressyr är det LB:1 ? Eller vad gäller i år, nån som vet? :)
Svar
9
· Visningar
3 282
Övr. Grenar Ja alltså inte för mig egentligen men för ena brukaren som jag jobbar med som bl.a har en grav synskada. Min uppgift kommer att vara...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: _Dieldi_
·
S
Islandshäst Jag har noterat att det finns en del människor inne på detta forum som är insatta i det isländska språket och tänkte slänga in en lite...
Svar
6
· Visningar
2 039
Senast: samtson
·
H
Fälttävlan Måste ha ett Madical Card till på torsdag!! Hur gör jag? Man kan beställa från förbundet, men det tar ca 2 veckor innan det kommer ju...
Svar
10
· Visningar
1 332
Senast: Salonikel
·
K
Distans Finns det ngot program för att rida igång en 3-åring från början? Skulle vara bra att ha ett program sen när man rider in hästen, ska ju...
Svar
6
· Visningar
2 528
Senast: Fanatic
·
P
Trav Kom och tänka på det igår. Varför har alla hästar som tävlar i trav långa manar? Har aldrig sett någon travhäst(varmblod/russ/shettis)... 2
Svar
20
· Visningar
2 379
Senast: pinky
·
Hoppning Hur högt är ett hinder när det är högt för er? O hur högt är det när det är lågt? Bara lite nyfiken..Själv tycker jag att hinder är... 2
Svar
37
· Visningar
2 618
Senast: Vennie
·
Western ska det ligga här? Funderar på hur vanligt det är med quarter hästar som är skimmel? eller heter det appendix...?? då? Har för mig att...
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: __sandra__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner